OpenGL i GLSL / Przemysław Kiciak | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image
  • image

OpenGL i GLSL (miękka)

Część III

książka

  • Wydawnictwo PWN
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 254
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy

OpenGL i GLSL, Część III - opis produktu:

Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej.

Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL.

Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie.

W trzeciej części dowiesz się, jak:
oprogramować wihajstry realizujące graficzny interfejs użytkownika, napisać szader obliczeniowy realizujący zagęszczanie siatek, narysować zagęszczoną siatkę, odkształcać siatkę za pomocą łańcucha kinematycznego i szadera obliczeniowego, za pomocą graficznego interfejsu użytkownika umożliwić tworzenie animacji metodą klatek kluczowych. Znajdziesz też wiele dodatkowej wiedzy, która przyda Ci się we własnych projektach: o geometrii, kwaternionach, krzywych i powierzchniach sklejanych, przestrzeni barw, komunikacji z dżojstikiem i rzutowaniu nieliniowym.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -37%
  • -34%
Niepokorni: Dziewczyna z ogrodu

Anka Sangusz

miękka
19,74 zł 29.90
  • -43%
Miłość leczy rany

Katarzyna Bonda

miękka
28,44 zł 49.90
Nie ma

Mariusz Szczygieł

twarda
45,89 zł
Dodruk - listopad 2019

Przemysław Kiciak - przeczytaj też

Zobacz również

  • RRecenzje
  • Książka
  • OpenGL i GLSL, Część III
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 66.99 zł
    51.59 zł

    Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty...

  • 66.99 zł
    51.59 zł

    Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty...

  • Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze...

  • OpenGL na scenę Podstawy OpenGL czyli co trzeba wiedzieć żeby zacząć tworzyć grafikę troacutejwymiarową przy użyciu tej biblioteki Programowanie w Open GL czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu Bez matmy ani rusz czyli jak zaprząc geometrię i...

  • Ponad 40 gotowych przepisów pokazujących możliwości zastosowania biblioteki OpenGL w nowoczesnych aplikacjach OpenGL dostarcza programistom API do renderowania zaawansowanych grafik i animacji. To oprogramowanie umożliwia im tworzenie niezwykle atrakcyjnych gier, prezentacji oraz efektów...