Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta (twarda)

Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce

książka

Wydawnictwo OnePress
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu `Nauka praktyce - praktyka nauce`. Certyfikowany Trener Biznesu.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: OnePress
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 03.06.2017

RECENZJE - książki - Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta, Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce

4.6/5 ( 9 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    2
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0