Ochrona znaków towarowych w internecie
książka
Wydawnictwo LexisNexis |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Praca jest analizą uregulowań prawa polskiego służących ochronie uprawnionych do znaków towarowych przed naruszeniem ich prawa w Internecie. Rozważania te dają odpowiedż na pytanie, w jakim stopniu obowiązujące przepisy chronią przed naruszeniem prawa do znaku w nowym medium, wskazują równocześnie propozycje zmian. Autor omawia m.in. pojęcie, funkcje i rodzaje znaków towarowych, prawo ochronne na znak towarowy, domeny internetowe oraz zasady ich rejestracji, formy naruszenia prawa do znaku towarowego w Internecie; przedstawia także możliwości ochrony znaków towarowych w Internecie na podstawie kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. - prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a także środki ochrony przysługujące uprawnionemu.W publikacji przedstawiony został także przegląd amerykańskich regulacji w tym zakresie Lanham Act, Federal Trademark Dilution Act oraz Anticybersquatting Consumer Protection Act wraz z bogatym orzecznictwem.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | LexisNexis |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 28.03.2006 |