SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Oficyna Prawa Polskiego
Oprawa miękka
Liczba stron 92
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

?Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów? to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Oficyna Prawa Polskiego
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 92
ISBN: 978-83-269-5588-4
Wprowadzono: 26.10.2016

RECENZJE - książki - Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów - Maciej Kołodziej

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: