Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego (twarda)
książka
Wydawnictwo Czelej |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych.Z recenzji prof. Janusza Kleinroka
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Czelej |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 28.09.2011 |