Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich - Grażyna Rosa - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 192
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich - opis produktu:

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu.

Założeniem monografii jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kolejo­wych przewozach pasażerskich w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci (podróżni), co w usłudze pasażerskiego transportu kolejowego jest dla nich priorytetowe i jak oceniają realizację tych postulatów oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
- przedstawiono przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście krajowym i międzynarodowym
-zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
-zaprezentowano wyniki badań pierwotnych młodych dorosłych obej­mujące zarówno preferencje podróżnych, jak i ocenę realizacji poszczególnych cech i działań marketingowych przez przewoźników kolejowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
-wskazano kierunki rozwoju marketingu od tradycyjnego do nowoczesnego w kolejowych przewozach pasażerskich.

Koncepcja monografii obejmuje zagadnienia teoretyczne związane zarówno z tradycyjnym, jak i nowoczesnym marketingiem oraz identyfikację problematy­ki działań i instrumentów marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich obecnie i w przyszłości.

Ze wstępu

Książka Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Szczeciński. Autorem książki jest Grażyna Rosa. Książka Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich liczy 192 stron. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Szczeciński
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 0x0
  • Ilość stron: 192
  • ISBN: 9788379723652
  • Wprowadzono: 15.10.2020

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -40%
27 śmierci Toby`ego Obeda miękka
25,14 zł 41.90
Dodaj do koszyka
  • -40%
Halny Cykl: Komisarz Forst, Tom 6 miękka
25,75 zł 42.90
Dodaj do koszyka
  • -36%
Diuna Kroniki Diuny Tom 1 miękka
25,54 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -30%
Amerykański brud miękka
31,43 zł 44.90
Dodaj do koszyka
Dodruk - 10.11.2020

Grażyna Rosa - przeczytaj też

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.