Nowoczesna reklama na współczesnym rynku - Marian Stróżycki - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Nowoczesna reklama na współczesnym rynku

książka

  • Wydawnictwo Difin
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 210
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Nowoczesna reklama na współczesnym rynku - opis produktu:

Książka zawiera wszystkie informacje dotyczące planowania, realizacji i kontroli kampanii reklamowej w przedsiębiorstwie. Powinna stać się niezbędnikiem zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw z sektora MŚP, w których często działania związane ze strefą marketingu i wykorzystaniem narzędzi marketingowych są intuicyjne, co pociąga za sobą nieskuteczność i wydawanie dużych pieniędzy w sposób nieefektywny.

Książka Nowoczesna reklama na współczesnym rynku pochodzi z wydawnictwa Difin. Autorami książki są Marian Stróżycki, Tomasz Heryszek. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Nowoczesna reklama na współczesnym rynku liczy 210 stron. Jej wymiary to 160x230.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Nowoczesna reklama na współczesnym rynku

4.4/5 ( 7 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.