SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński
Oprawa miękka
Liczba stron 130
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora, czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku.
W zależności od rodzaju, celów i zasobów organizacji, warunków konkurencji, struktury rynku, rodzaju odbiorców, a także gotowości do podjęcia ryzyka, w literaturze prezentowane są trzy główne modele komunikacji: masowej, interpersonalnej oraz komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym.

Celem naukowo-badawczym monografii jest zarysowanie wielowątkowej problematyki oddziaływania światowych trendów i przeobrażeń społeczno-gospodarczych na ewolucję komunikacji marketingowej i ukierunkowanie jej na nowoczesne formy.

Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki zainteresowanych problematyką nowoczesnej komunikacji marketingowej, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (przede wszystkim nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografii społeczno-ekonomicznej i gospodarki przestrzennej).
Z wprowadzenia
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Szczeciński
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 0x0
Liczba stron: 130
ISBN: 9788379723768
Wprowadzono: 15.10.2020

RECENZJE - książki - Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku - Agnieszka Smalec, Grażyna Rosa

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: