SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Nowe zasady marketingu i PR

Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Mt Biznes
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Ilość stron 504
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy

Opis produktu:

Książka Nowe zasady marketingu i PR

6 miesięcy na liście bestsellerów `BusinessWeek`

Prestiżowa recenzja w magazynie `Publishers Weekly`

Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski

Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie

Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?

Książka `Nowe zasady marketingu i PR` da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:

wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,

prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,

korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,

tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,

wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,

uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,

sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł - i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.

Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.


Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści

Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing

David informuje, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Przełomowe strategie zaprezentowane w tej książce oferują przedsiębiorcom rewolucyjną perspektywę na to, w jaki sposób mogą angażować rynek i rozwijać swoje firmy

Tony Robbins

Nowe zasady marketingu i PR to obraz tego, jak marketing jest realizowany dzisiaj i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott pokazuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i - co najważniejsze - jak twoja firma może wykorzystać tę wiedzę, by znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku

Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum Technologii i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)

Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott pokazuje, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi zwiększeniu widoczności twojej firmy i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu

Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing on the Internet i Design to Sell

Scott nie tylko sprawnie opisuje narzędzia cyfrowe dostępne dla specjalistów PR, ale również tłumaczy strategię - zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy - i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę`

Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism and Mass Communication na Uniwersytecie Georgii
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwa: MT Biznes
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Mt Biznes
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 141x218
Ilość stron: 504
ISBN: 9788382310634
Wprowadzono: 27.04.2022

RECENZJE - książki - Nowe zasady marketingu i PR, Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - Meerman David Scott

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: