Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury?
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Warszawski |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Za pojęciem nowej audiowizualności kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem uniwersum totalnego monitora i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie nowej audiowizualności.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Warszawski |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 05.10.2008 |