Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiębiorstwa wobec konsumentów na rynku wewnętrznym. Ustawa ta wzmacnia pozycję konsumenta na rynku i przewiduje dodatkowe rozwiązania w zakresie dochodzenia roszczeń konsumenckich, wynikających ze stosowania przez przedsiębiorców nieuczciwych praktyk rynkowych.

Książka prezentuje przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych na rynku usług bankowych (w bankowym obrocie konsumenckim), w postaci:
- nieuczciwej i wprowadzającej w błąd reklamy usług bankowych,
- naruszania obowiązków informacyjnych przez banki jako praktyki wprowadzającej w błąd,
- nieuczciwych praktyk związanych z kodeksami dobrych praktyk.

Stan prawny na 1 maja 2011 roku
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 07.06.2011

RECENZJE - książki - Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich

4.6/5 ( 8 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0