Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji (twarda)
Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Gab |
Oprawa twarda |
Liczba stron 248 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona - następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.
Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierając się na doświadczeniach z własnej wieloletniej praktyki i przedstawiając barwne przykłady, wskazuje między innymi, w jaki sposób:
- przejmować inicjatywę w kontakcie z klientem oraz stosować niezawodne, skuteczne techniki komunikacji,
- koncentrować się na kliencie i jego potrzebach zamiast na własnym produkcie lub usłudze,
- dostrzegać manipulację potencjalnego klienta oraz radzić sobie z nieszczerością i niesłownością,
- pogłębiać relacje z klientem, nie stając się przy tym jego bezpłatnym konsultantem,
- opanować siedem niezbędnych etapów procesu sprzedaży (ukazanych w obrazowym modelu `łodzi podwodnej Sandlera`),
- używać portali internetowych do poszukiwania i oceny potencjalnych klientów,
- zawierać z klientem `kontrakt wyprzedzający`, będący gwarancją efektywnego wykorzystania poświęconego mu czasu,
- doskonalić własne nastawienie i zachowania - które są warunkiem sukcesu w sprzedaży - oraz kształtować motywację.
Obecne wydanie zostało rozszerzone o wskazówki dotyczące zastosowania systemu Sandlera w sprzedaży dla korporacji, zamieszczono też najnowsze studia przypadków zaczerpnięte z praktyki Sandler Training.
Krąg osób, dla których książka będzie cenną pomocą w rozwoju kariery zawodowej, jest więc szeroki i obejmuje wszystkich zainteresowanych radykalną poprawą wyników w sprzedaży - pracowników wszystkich szczebli zarówno małych, jak i wielkich firm.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Gab |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wymiary: | 160x240 |
Liczba stron: | 248 |
ISBN: | 978-83-63391-47-8 |
Wprowadzono: | 02.06.2016 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.