SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Neuromarketing w Internecie

Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
Oprawa miękka
Liczba stron 226
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.

Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.

Z tej książki dowiesz się:

-- jak zastosować neuromarketing w e-commerce;

-- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;

-- jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;

-- na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;

-- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;

-- jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 170x240
Liczba stron: 226
ISBN: 9788382204476
Wprowadzono: 30.04.2021

RECENZJE - książki - Neuromarketing w Internecie, Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym - Benjamin Fischer, Ralf Pispers, Joanna Rode

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: