Napędzane emocjami
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Rzeszowski |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
SPIS TREŚCIPrzedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem... Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego
Wprowadzenie do Motion & Emotion
Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki
Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej
Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA
Rozdział 4. `Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny`. O wielogłosowości w prasie branżowej
Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena
Rozdział 6. `Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena`. O personifikacji w brandingu
Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu
Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych
Na zakończenie
Bibliografia
Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Rzeszowski |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 09.02.2019 |