Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Nadzwyczajna usługa

książka

Wydawnictwo Mt Biznes
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.
Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.
Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem.
Nie ma nic nowego w podkreślaniu wielkiego znaczenia jakości usług we współczesnym biznesie. Natomiast zawsze ciekawe i użyteczne jest zapoznanie się z kompetentnie i przystępnie przedstawionym całościowym podejściem do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta.
Jak zwykle w amerykańskich książkach biznesowych, silną stroną książki jest duża liczba przykładów z różnych branż.
Autorki przekonująco dokumentują, że obsługa klienta nie może stanowić dodatku do `normalnej` działalności firmy, zwłaszcza w sektorze usług; obsługa klienta stanowi istotę działania firmy usługowej.
Każdy rozdział kończy się podsumowaniami w formie pigułek zasad i reguł do zastosowania w praktyce.
W sumie jest to solidna, ciekawa i bardzo dobrze napisana, a przy tym użyteczna książka dla profesjonalistów zajmujących się obsługą klientów.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Mt Biznes
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 16.10.2014

RECENZJE - książki - Nadzwyczajna usługa

4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1