książka
Wydawnictwo Uniwersytet Wrocławski |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Na rynku mediów. O mediach i etyce dziennikarskiej Jerzego Jastrzębskiego to tom szkiców, który zainteresuje nie tylko aktualnych i przyszłych dziennikarzy, ale również - należy mieć nadzieję - liczne rzesze czytelników współczesnej prasy i różne kategorie konsumentów mediów wszelakich, a elektronicznych przede wszystkim. Autor z ogromną kompetencją i dużą swadą mówi o kwestiach od lat go pasjonujących; różnych aspektach pracy tych dziennikarzy, którzy w coraz większym stopniu aspirują we współczesnych społeczeństwach do rządu dusz i władzy politycznej: Urządzają nam umysły i świat wokół nas. Sterują emocjami, zwracają uwagę na problemy globalne i lokalne. Dyktują tematy dyskursów i chcą kształtować nasze opinie. [...] Bawią i straszą. Ogłupiają i uczą. Manipulują i tworzą niezbywalne warunki podmiotowości społeczeństwa, demokracji i wolnego rynku. A wszystko to w warunkach permanentnie ewoluujących ich zawodowych norm etycznych.Pasjonująca lektura.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Wrocławski |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 01.05.2009 |