Modele kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce i w Niemczech
książka
Wydawnictwo Księgarnia Akademicka |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Rozprawa jest poświęcona kształceniu nauczycieli języków obcych, które nabrało specjalnego, strategicznego wręcz znaczenia z chwilą wejścia Polski do Unii Europejskiej. Nowością pracy jest pokazanie polskich modeli kształcenia tych nauczycieli na tle modeli niemieckich, a potem porównanie ich. Jest to szczególnie cenne w przypadku nauczycieli języka polskiego jako obcego, których kształcenie nie ma wielkich i długich tradycji.Analiza modeli kształcenia języków obcych w obu krajach UE oraz uważna obserwacja publikacji glottodydaktycznych w Polsce i w krajach europejskich staje się dla autora podstawą do tworzenia zarysu glottodydaktyki porównawczej, która także interesowała go od kilku lat i której poświęcił kilka swych wystąpień.
Z recenzji prof. W. Miodunki
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Księgarnia Akademicka |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 17.09.2013 |