Modele biznesu polskich przedsiębiorstw

książka

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka zawiera wyniki jednych z pierwszych w Polsce badań poświęconych aktualnej problematyce modeli biznesu. Autorzy prezentują własne ujęcie, w myśl którego model biznesu jest narzędziem koncepcyjnym przedstawiającym logikę działania przedsiębiorstwa w danej dziedzinie - biznesie. Obejmuje on opis wartości oferowanej klientom, podstawowych zasobów, działań oraz relacji z partnerami biznesowymi, które służą tworzeniu i dostarczaniu tej wartości oraz zapewniają przedsiębiorstwu konkurencyjność. Model biznesu i strategia konkurowania powinny tworzyć system służący realizacji celów przedsiębiorstwa.
W książce przedstawiono kilka typów normatywnych modeli biznesu, których zastosowanie wydaje się zasadne w obecnych warunkach działania polskich przedsiębiorstw. Na podstawie badań 133 firm dokonano identyfikacji stosowanych w nich modeli biznesu, weryfikując tą drogą poprawność proponowanych rozwiązań modelowych. Analizę uzupełniają opisy modeli biznesu dziesięciu przedsiębiorstw działających w Polsce.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 04.07.2008

RECENZJE - książki - Modele biznesu polskich przedsiębiorstw

4.6/5 ( 7 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0