Modele biznesu polskich przedsiębiorstw
książka
Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka zawiera wyniki jednych z pierwszych w Polsce badań poświęconych aktualnej problematyce modeli biznesu. Autorzy prezentują własne ujęcie, w myśl którego model biznesu jest narzędziem koncepcyjnym przedstawiającym logikę działania przedsiębiorstwa w danej dziedzinie - biznesie. Obejmuje on opis wartości oferowanej klientom, podstawowych zasobów, działań oraz relacji z partnerami biznesowymi, które służą tworzeniu i dostarczaniu tej wartości oraz zapewniają przedsiębiorstwu konkurencyjność. Model biznesu i strategia konkurowania powinny tworzyć system służący realizacji celów przedsiębiorstwa.W książce przedstawiono kilka typów normatywnych modeli biznesu, których zastosowanie wydaje się zasadne w obecnych warunkach działania polskich przedsiębiorstw. Na podstawie badań 133 firm dokonano identyfikacji stosowanych w nich modeli biznesu, weryfikując tą drogą poprawność proponowanych rozwiązań modelowych. Analizę uzupełniają opisy modeli biznesu dziesięciu przedsiębiorstw działających w Polsce.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 04.07.2008 |