Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej / Paweł Stępka | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 258
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej - opis produktu:

Celem niniejszej książki jest rekonstrukcja i analiza modelu zinstytucjonalizowanych (sformalizowanych) działań lobbingowych podejmowanych przez największe europejskie firmy telewizyjne w kontekście wspólnotowej polityki audiowizualnej. Należy tym samym zastrzec, iż poza spektrum zainteresowania niniejszej pracy znajdują się wszelkiego rodzaju działania lobbingowe wspomnianych podmiotów o charakterze nieformalnym, poufnym i incydentalnym (np. nieformalne spotkania towarzyskie). Przyczyną jest istotnie ograniczona możliwość dotarcia do danych empirycznych świadczących o tego typu działalności firm. Przedmiotem analizy pozostają więc jedynie zinstytucjonalizowane działania lobbingowe, określane w niniejszym opracowaniu także mianem „kanały wpływu", obejmujące faktyczne udokumentowane rzecznictwo interesów, jak również okoliczności uprawdopodabniające podjęcie tego typu działań, np. członkostwo w grupach branżowych. Relacje te charakteryzują się względną trwałością oraz, przede wszystkim, przejrzystością umożliwiającą opinii publicznej śledzenie tego procesu. Badanie to nie podejmuje zagadnienia skuteczności lobbingu wyselekcjonowanych firm, lecz wskazuje jedynie na pewne strukturalne uwarunkowania, które mogą przełożyć się także na rzeczywisty wpływ danych firm na proces decyzyjny w Unii Europejskiej. Sformułowany w ten sposób temat pracy ma charakter wieloaspektowy i stanowi ważne wyzwanie badawcze. Warto bowiem zauważyć, iż praca ta podejmuje jednocześnie kilka obszernych zagadnień: lobbingu w Unii Europejskiej, aktywności lobbingowej dużych firm, metafory sieci czy, wreszcie, specyfiki europejskiego sektora telewizyjnego. Każde z nich wymaga na wstępie krótkiego omówienia, co pozwoli na pełniejsze zrozumienie zaproponowanego tematu.
S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Książka
  • Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
4.6/5 ( 5 ocen )
    5
    4
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Wieczna wojna

Joe Haldeman

twarda
29,18 zł 44.90
Zapowiedź - 14.2.2020
  • -35%
Małe kobietki (okładka filmowa)

May Louisa Alcott

twarda
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 17.1.2020
  • -35%
Andyjski dysk

Czesław Kierzk

miękka
30,54 zł 46.99
Zapowiedź - 12.1.2020
  • -35%
Excalibur Dziedzictwo ludzkości

Delfina Chmielecka

miękka
24,70 zł 37.99
Zapowiedź - 16.1.2020
  • -35%
Anioł trzeciego świata

Sylwester Wysocki

miękka
23,39 zł 35.98
Zapowiedź - 23.12.2019
  • -30%
Wiedźmin Tomy 1-8 (okładka filmowa)

Andrzej Sapkowski

pakiet
499,00 zł
Zapowiedź - 22.12.2020
  • -30%
Moc słowa / Moc wiary / Moc nadziei

Grzegorz abp Ryś

pakiet
69,76 zł 99.66

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Wykresy, schematy i diagramy nie są wyłącznie ilustracjami. Jak dowodzi Model i metafora, można je dziś uznać za niezbędne narzędzia ułatwiające tworzenie współczesnej humanistyki. Wykorzystując jednocześnie teksty i obrazy, książka w zwięzły sposób przedstawia szereg zagadnień istotnych dla...

  • 64.24 zł
    52.68 zł

    Kryzys? Trudna sytuacja na rynku pracy? Kłopoty ze sprostaniem wygórowanym wymaganiom pracodawców? Ciebie to nie dotyczy! Zamień nerwowe wątpliwości na wyluzowaną pewność w swoim życiu zawodowym. Działaj jak najwięksi współcześni wizjonerzy i wypróbuj genialny sposób na optymalizację absolutnie...

  • Paweł Wojciechowski doktor nauk prawnych, adiunkt w Katedrze Prawa Rolnego i Systemu Ochrony Żywności oraz Pracowni Prawa Żywnościowego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego; autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa żywnościowego i rolnego, m.in. monografi i Wspólnotowy...

  • 29.45 zł
    26.51 zł

    Najnowszy album T.Love zatytułowany jest Model 01. Co to za model? Model 01 jest odwzorowaniem współczesnego człowieka. Człowieka, który jest skazany na cywilizację nowego 1000-lecia. Model 01 uzależniony jest od telewizji, reality show i reklam. Model 01 - konsument doskonały!

  • 72.23 zł
    63.55 zł

    Model kompozytowy Datsun 510 1/24 żółty Model w skali 1:24. Metalowe nadwozie oraz plastikowe elementy. Charakteryzuje się ruchomymi elementami oraz dbałością o każdy szczegół. Posiada otwierane drzwi oraz maskę. Spełni swoją rolę zarówno na półce lub biurku kolekcjonera oraz jako zabawka dla...