Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej - Paweł Stępka - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 258
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej - opis produktu:

Celem niniejszej książki jest rekonstrukcja i analiza modelu zinstytucjonalizowanych (sformalizowanych) działań lobbingowych podejmowanych przez największe europejskie firmy telewizyjne w kontekście wspólnotowej polityki audiowizualnej. Należy tym samym zastrzec, iż poza spektrum zainteresowania niniejszej pracy znajdują się wszelkiego rodzaju działania lobbingowe wspomnianych podmiotów o charakterze nieformalnym, poufnym i incydentalnym (np. nieformalne spotkania towarzyskie). Przyczyną jest istotnie ograniczona możliwość dotarcia do danych empirycznych świadczących o tego typu działalności firm. Przedmiotem analizy pozostają więc jedynie zinstytucjonalizowane działania lobbingowe, określane w niniejszym opracowaniu także mianem „kanały wpływu", obejmujące faktyczne udokumentowane rzecznictwo interesów, jak również okoliczności uprawdopodabniające podjęcie tego typu działań, np. członkostwo w grupach branżowych. Relacje te charakteryzują się względną trwałością oraz, przede wszystkim, przejrzystością umożliwiającą opinii publicznej śledzenie tego procesu. Badanie to nie podejmuje zagadnienia skuteczności lobbingu wyselekcjonowanych firm, lecz wskazuje jedynie na pewne strukturalne uwarunkowania, które mogą przełożyć się także na rzeczywisty wpływ danych firm na proces decyzyjny w Unii Europejskiej. Sformułowany w ten sposób temat pracy ma charakter wieloaspektowy i stanowi ważne wyzwanie badawcze. Warto bowiem zauważyć, iż praca ta podejmuje jednocześnie kilka obszernych zagadnień: lobbingu w Unii Europejskiej, aktywności lobbingowej dużych firm, metafory sieci czy, wreszcie, specyfiki europejskiego sektora telewizyjnego. Każde z nich wymaga na wstępie krótkiego omówienia, co pozwoli na pełniejsze zrozumienie zaproponowanego tematu.

Książka Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej pochodzi z wydawnictwa Aspra JR F.H.U.. Autorem książki jest Paweł Stępka. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej liczy 258 stron. Jej wymiary to 160 X 235. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej

4.6/5 ( 5 ocen )
    5
    4
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.