Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Moda a społeczeństwo konsumpcyjne

Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Wrocławski
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Monografia stanowi zwieńczenie długofalowego procesu badawczego, realizowanego przez autorkę, nad modą i jej funkcjonowaniem we współczesnym społeczeństwie polskim. W opracowaniu zaprezentowano i omówiono najważniejsze koncepcje, teorie, definicje związane z modą, pozwalające na prześledzenie zmian związanych z rozszerzeniem definiowania mody poprzez kontekst konsumencki, a nie tylko strukturalny. Wyniki badań świadczą o tym, że moda często stanowi zasadniczy aspekt życia, w wielu przypadkach można nawet mówić o jej dominującej roli i podporządkowywaniu jej różnych sytuacji życia codziennego. Niekiedy podążanie za trendami stanowi `być albo nie być` w grupie (pełnione funkcje zawodowe, towarzyskie). Moda może być także rozumiana i postrzegana w kategorii komunikatu odnoszącego się do statusu społecznego i materialnego, a także kreowania swojej tożsamości oraz wywierania wrażenia poprzez ubiór na innych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Wrocławski
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 18.06.2019

RECENZJE - książki - Moda a społeczeństwo konsumpcyjne, Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1