Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe - Kornelia Karcz - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe

książka

Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe - opis produktu:

Książka zawiera usystematyzowaną i pogłębioną wiedzę o teoretycznych i metodologicznych podstawach badań marketingowych prowadzonych w otoczeniu wielokulturowym. Znajomość tej wiedzy jest istotna przy rozszerzaniu działalności gospodarczej poza rynek krajowy, a więc szczególnie teraz - w czasach jednoczenia się Europy i globalizacji gospodarki. Wyniki prawidłowo zaprojektowanych i przeprowadzonych badań marketingowych, uwzględniających różnice i podobieństwa kulturowe, stanowią ważną przesłankę decyzji podejmowanych przez przedsiębiorstwa działające na rynkach międzynarodowych oraz tworzą możliwość uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej w skali globalnej.

Książka Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe pochodzi z wydawnictwa PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Autorem książki jest Kornelia Karcz. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe liczy 305 stron. Jej wymiary to 140 x 200.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe

4.2/5 ( 9 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.