Między twórczością a biznesem
książka
Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzaćz awodowym memedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc memedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów. ze Wstępu
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 13.05.2008 |