Między twórczością a biznesem

książka

Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzaćz awodowym memedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc memedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów. ze Wstępu
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 13.05.2008

RECENZJE - książki - Między twórczością a biznesem

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0