Microsoft Excel 2016
Analiza i modelowanie danych biznesowych O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Promise |
Oprawa miękka |
Ilość stron 894 |
Opis produktu:
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2016 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. To wydanie zawiera ponad 150 problemów z rozwiązaniami, a także rozdział o podstawach modelowania, pozwalając od razu przejść do realnej pracy.
Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programie Excel.
- Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz
- Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowych
- Wykorzystanie linii trendu, regresji wielokrotnej i wygładzania wykładniczego
- Użycie zaawansowanych funkcji, takich jak OFFSET i INDIRECT
- Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe
- Wykorzystanie nowych typów wykresów programu Excel 2016
- Tworzenie bardziej efektywnych wykresów w Power View
- Przetwarzanie złożonych optymalizacji przy użyciu Excel Solver
- Symulacje Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacji
- Posługiwanie się funkcją AGGREGATE i fragmentatorami
- Tworzenie tabel przestawnych z danych z różnych arkuszy
- Podstawy rachunku prawdopodobieństwa i twierdzenie Bayesa
- Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr
O autorze:
Wayne L. Winston jest wykładowcą Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston. Od ponad 20 lat uczy najbardziej efektywnych technik wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Promise |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 170x230 |
Ilość stron: | 894 |
ISBN: | 978-83-7541-314-4 |
Wprowadzono: | 09.08.2011 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.