Metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej - Rafał Krupski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej

książka

Metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej - opis produktu:

Wstęp
Jedną z wartości tej publikacji jest spojrzenie na zagadnienia metodyczne marketingu z punktu widzenia nauki o zarządzaniu, a więc z perspektywy szerszej, całościowej, wychodzącej poza obręb tylko jednego z wielu obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa. Takie podejście, dość oryginalne, przynajmniej w krajowej literaturze przedmiotu, znalazło uznanie w wielu środowiskach. Pierwszy nakład został wyczerpany, a pytania do autorów i Wydawnictwa o możliwości nabycia książki są głównym powodem opracowania drugiego wydania.
Podstawowym novum tego wydania jest wprowadzenie dodatkowego rozdziału piątego, w którym podjęto zagadnienia współpracy przedsiębiorstw ze swoimi klientami (w tym wypadku przede wszystkim z innymi przedsiębiorstwami - odbiorcami). Jest to również w takim zakresie novum w krajowej literaturze przedmiotu. Klasyczna literatura z zakresu marketingu nie poświęca temu zagadnieniu zbyt wiele miejsca. Ph. Kotler opisuje te zagadnienia niezwykle skromnie, lokując je w problemach zarządzania kanałami marketingowymi. Abstrahując od klasycznych ujęć i potencjalnych rozważań, czy współpraca przedsiębiorstw jest czy nie jest przedmiotem zarządzania (według autorów jest), zagadnienia te osadzono w problematyce strategii organizacji, wyodrębnionej ze względu na rodzaj przewagi konkurencyjnej, określanej mianem przewagi systemu obsługi i oferowania rozwiązań (lock in).
W niniejszym wydaniu wprowadzono również zagadnienia kulturowych uwarunkowań orientacji marketingowej przedsiębiorstwa (rozdział 1.4) oraz organizacji uczącej się (rozdział 4.6) i zarządzania wiedzą (rozdział 4.7). Zagadnienia kultury organizacyjnej i zarządzania wiedzą są obecnie przedmiotem szczególnego zainteresowania zarówno teorii, jak i praktyki zarządzania w ogóle. Z tych względów opis i niektóre rozwiązania tych problemów w przestrzeni marketingowej wydają się dobrym uzupełnieniem prezentowanych treści.

Książka Metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej pochodzi z wydawnictwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Autorem książki jest Rafał Krupski. Książka Metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej liczy 444 stron. Jej wymiary to 169 x 239.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -25%
Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli twarda
33,66 zł 44.89
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -23%
  • -36%
Powrót do Jedwabnego 2 miękka
28,74 zł 44.90
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -28%
Artysta miękka
18,00 zł 25.00
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -35%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,18 zł 44.90
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej

4.2/5 ( 6 ocen )
    5
    4
    4
    0
    3
    1
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.