Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Metody wyceny spółki, prespektywa klienta i inwestora

książka

Wydawnictwo Poltext
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

"Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z tematyką metod wyceny spółek kapitałowych. Autorzy przedstawiają ten problem z trzech różnych punktów widzenia: klientów, inwestorów oraz rynku kapitałowego. W części l przedmiotem rozważań jest perspektywa klientów: kapitał klienta, jego wartość, wpływ relacji z klientem na wycenę przedsiębiorstwa oraz rentowność klienta; ponadto kwestie kapitału intelektualnego i informacyjnego, wyceny wartości niematerialnych i prawnych, metod informacji oraz wyceny marki. Tematem części II jest finansowe podejście do wyceny spółek, tj. perspektywa inwestora i akcjonariusza. Autorzy charakteryzują metody DCV i EVA, zdyskontowanych dywidend, porównawcze oraz opcji rzeczowych. Omawiają wyceny projektów inwestycyjnych i wyceny przez fundusze wysokiego ryzyka, jak również ryzyko bankructwa i znaczenie credit-ratingu. Część III poświęcona jest perspektywie rynku kapitałowego, w tym: teorii efektywności rynku kapitałowego, randze inwestorów indywidualnych na rynku, nowym technologiom w relacjach inwestorskich.Wejście spółki na parkiet giełdowy (...) jest zwieńczeniem wysiłków zarządzających - kreatorów jej wartości. Ale na rynku kapitałowym istnieje możliwość osiągania jeszcze wyższego jej poziomu - dodatkowej wartości związanej z wyceną przez inwestorów pewnych specyficznych dla tego rynku funkcji, takich jak polityka informacyjna, corporate governance, relacje inwestorskie.Dr Wiesław Rozłucki Prezes Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w WarszawieCzy i jak - nie bacząc na kaprysy rynku - można zmierzyć rzeczywistą i oczekiwaną wartość przedsiębiorstwa? O tym jest ta niezmiernie interesująca książka.Prof. dr hab. Andrzej Herman Dziekan Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej HandlowejKsiążka, która poszerza horyzonty, inspiruje do przemyśleń i daje praktyczne narzędzia do analizy i wyceny spółek.Prof. dr hab. Dariusz ZarzeckiKierownik Zakładu Inwestycji i Wyceny PrzedsiębiorstwaUniwersytetu Szczecińskiego"
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Metody wyceny spółki, prespektywa klienta i inwestora

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    2
  • 4
    3
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0