Metodologie i praktyki badawcze
Dziennikarstwo i Media 9 książka
Wydawnictwo Uniwersytet Wrocławski |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Zmediatyzowana rzeczywistość dostarcza potencjalnym badaczom niespotykanych dotąd w nauce zasobów danych. Wyjątkowość sytuacji, z którą mamy do czynienia, to nie tylko kwestia ilości, to także przełamanie barier technologicznych w dostępie, dostarczenie wielorakich narzędzi do analiz, działań badawczych, fragmentacji, scalania, rekonfigurowania - wszystkiego z wszystkim. Pytanie pierwsze brzmi, co z tym wszystkim robimy, co z tego wyniknie dla władz poznawczych człowieka. Jest jeszcze pytanie drugie, mniej oczywiste: czy dostępność materiału i jego operacjonalizowalność to jedyna zmiana. A relacja badacz- materiał badawczy? Co z nią się dzieje w dobie big data? Metodologie i praktyki badawcze medioznawstwa zajmują praktycznie i w refleksji teoretycznej autorów dziewiątego numeru czasopisma "Dziennikarstwo i Media".
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Wrocławski |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 13.06.2019 |