Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Metodologie i praktyki badawcze

Dziennikarstwo i Media 9

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Wrocławski
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Zmediatyzowana rzeczywistość dostarcza potencjalnym badaczom niespotykanych dotąd w nauce zasobów danych. Wyjątkowość sytuacji, z którą mamy do czynienia, to nie tylko kwestia ilości, to także przełamanie barier technologicznych w dostępie, dostarczenie wielorakich narzędzi do analiz, działań badawczych, fragmentacji, scalania, rekonfigurowania - wszystkiego z wszystkim. Pytanie pierwsze brzmi, co z tym wszystkim robimy, co z tego wyniknie dla władz poznawczych człowieka. Jest jeszcze pytanie drugie, mniej oczywiste: czy dostępność materiału i jego operacjonalizowalność to jedyna zmiana. A relacja badacz- materiał badawczy? Co z nią się dzieje w dobie big data? Metodologie i praktyki badawcze medioznawstwa zajmują praktycznie i w refleksji teoretycznej autorów dziewiątego numeru czasopisma "Dziennikarstwo i Media".
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Wrocławski
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 13.06.2019

RECENZJE - książki - Metodologie i praktyki badawcze, Dziennikarstwo i Media 9

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1