Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

książka

Wydawnictwo Adam Marszałek
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 28.01.2014

RECENZJE - książki - Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

4/5 ( 4 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0