rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Medialne i propagandowe oblicza wojny ...

P. ZBIOROWA

książka (miękka)

35,91 zł taniej -10%

Medialne lwy dla rekinów biznesu - ...

A. Ślifirska

ebook, multiformat: mobi, epub

33,07 zł taniej -15%

Medialne lwy dla rekinów biznesu Sztuka ...

A. Ślifirska

książka (twarda)

42,82 zł taniej -10%

Medialne fiasko zjednoczenia?

A. Szymańska

książka (miękka)

33,94 zł taniej -10%

Społeczne reprezentacje Unii ...

K. Kubala

książka (miękka)

30,25 zł taniej -24%

Medialne reprezentacje kultury. Tom 2, Społeczeńctwo - Polityka - Promocja
ocena: 5, głosów: 2
 

Medialne reprezentacje kultury.
Tom 2, Społeczeńctwo - Polityka - Promocja (twarda)

książka

red.

Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski

Oprawa: twarda

Ilość stron: 253

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 27,93

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

22,34

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Medialne reprezentacje kultury., Tom 2, Społeczeńctwo - Polityka - Promocja - opis produktu:

SPIS TREŚCI

Wstęp (Aneta Duda)

Część I
KULTURA ŹYCIA CODZIENNEGO W MEDIACH - STYLE ŹYCIA, NORMY I WARTOŚCI

Justyna Szulich-Kałuża
Inkluzywność definicyjnych ujęć rodziny w mediach
Inclusive definitions of the family in the media

Sławomir Soczyński SDS
Instytucja społecznego tabu w zmediatyzowanej kulturze
Social Taboo Institution in Media Culture

Anna Jawor
Wizja życia rodzinnego w polskich serialach telewizyjnych
Family life presented in polish TV series

Olga Białek-Szwed
Obrazy przemocy w polskiej prasie - zapotrzebowanie i konsekwencje ich dystrybucji
The image of the violence in Polish press - a preference and the consequences of the distribution

Elżbieta M. Minczakiewicz
Kształtowanie kompetencji medialnych dla podnoszenia jakości życia osób niepełnosprawnych
Creating media competences of people with disabilities for improving their quality of life

Piotr Lehr-Spławiński
Medialna polingwistyczność jako praktyka kulturowa
Media postlinguisticity as cultural practice

Przemysław Szews
Wizualne formy komunikacji w Internecie
Visual forms of communication on the Internet


Część II
KOMUNIKACJA POLITYCZNA - CIĄGŁOŚĆ I ZMIANA

Anita Frankowiak
Nowoczesny patriotyzm Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego na przykładzie akcji medialnej `Orzeł może`
Modern patriotism promoted by the President RP Bronisław Komorowski on the example of the social campaign âśEagle may`

Kamil Fil
Reklama negatywna a jakość demokracji - na przykładzie kampanii parlamentarnej z 2011 roku
Negative Advertising and Democracy - on the example of the local government election in 2011

Agnieszka Łukasik-Turecka
Obraz kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w lubelskiej prasie regionalnej
The image of the election campaign to the European Parliament presented in the Lublin regional newspapers

Maria Wąsicka
The attitude of political parties towards public media based on the example of Prawo i Sprawiedliwość
Stosunek polskich partii politycznych wobec mediów masowych na przykładzie partii Prawo i Sprawiedliwość

Jerzy Białomyzy
Implikatury i presupozycje w języku polskich polityków na podstawie wybranych przykładów
The implicature and presupposition in selected fragments of speeches performed by polish politicians


Część III
KOMUNIKACJA PROMOCYJNA - NOWE STANDARDY

Anna Mlekodaj
E-góralszczyzna, czyli Podhale w sieci. O internetowej manifestacji góralskiej kultury
Podhale culture in the network. About the website manifestation of highland culture

Aneta Duda, Judyta Gudewicz
`Autentyczność` komunikacji promocyjnej marki Dove - analiza `Kampanii na rzecz Prawdziwego Piękna`
âśAuthenticity` of Dove brand s promotional communication - the analyze of The Real Beauty Campaign

Aneta Duda
Alternatywne rynki lokalne w dobie globalizacji. Szkic do strategii promocji lokalnych sieci produkcji i dystrybucji żywności
Alternative Local Markets in the Era of Globalization: the Promotional Strategy Draft of Local Food Supply Chains

Magdalena Pataj
Kultura zdrowia - prozdrowotne style życia w kampaniach społecznych w Polsce
Health culture - `healthy lifestyle` in social campaign in Poland

Agata Pospieszyńska
Przeobrażenia marketingu filmowego - od plakatu do marketingu immersyjnego
The changes in film marketing - from poster to immersion marketing

Aneta Duda
Reklama w socjalizacji konsumenckiej dziecka. Ewaluacja zajęć z edukacji medialnej
Role of advertising in children consumer socialization. Evaluating the lesson of media education

Bibliografia

Medialne reprezentacje kultury., Tom 2, Społeczeńctwo - Polityka - Promocja - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski
Oprawa:twarda
Okładka:twarda
Ilość stron:253
ISBN:9788380611078
Wprowadzono: 24.01.2019
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Medialne reprezentacje kultury., Tom 2, Społeczeńctwo - Polityka - Promocja - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Obcym alfabetem. Jak ludzie Kremla i ...

G. Rzeczkowski

książka (miękka)

25,85 zł taniej -35%

Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

książka (pakiet)

224,99 zł taniej -25%

Nietoperz i suszone cytryny

M. Meller

książka (miękka)

25,89 zł taniej -35%

Odbiorę ci wszystko

R. Lillegraven

książka (miękka)

25,79 zł taniej -35%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

39.81 zł

taniej -0%

W kulturze wstydu? Wstyd i jego reprezentacje w...

Monografia W kulturze wstydu? Wstyd i jego reprezentacje w tekstach kultury układa się w koherentną całość i stanowi wzorcowy przykład współpracy między uczonymi reprezentującymi różne dziedziny humanistyki. Rozmaite oblicza wstydu, analizy oraz interpretacje wybranych tekstów literackich i tekstów kultury przeplatają się w tej monografii ze sobą i wchodzą...

książka

36.66 zł

taniej -25%

Zaangażowanie Reprezentacje polityczności we...

Zaangażowanie czy artystyczna autonomia? pytanie Theodora W. Adorno zaskakuje pokolenia swą niesłabnącą aktualnością. Literatura zaangażowana może zostać wykorzystana jako środek walki politycznej, zaś literatura rozumiana jako czysta sztuka jawi się jako oderwana od rzeczywistości. Koegzystencja obu: sztuki i zaangażowania wydaje się, zdaniem Adorna, nad...

książka

35.91 zł

taniej -10%

Medialne i propagandowe oblicza wojny Oblicza...

Najnowszy numer czasopisma "Oblicza Komunikacji" poświęcony jest obrazom wojny - jako toposu wywołującego spory pamięci, walkę na słowa i motywy działań propagandowych w czasie konfliktów zbrojnych, jak i strategii mediatyzacji dyskursu publicznego. W tomie pt. Medialne i propagandowe oblicza wojny odnajdzie Czytelnik dwa główne nurty tematycznie...

książka

42.82 zł

taniej -10%

Medialne lwy dla rekinów biznesu Sztuka...

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i...

książka

33.94 zł

taniej -10%

Medialne fiasko zjednoczenia?

W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich badań opinii społecznej nieoczekiwanie ponownie wskazują na odradzanie się wewnątrz niemieckiego społeczeństwa podziału na tzn. Ossis i Wessis. Zjednoczenie z sukcesem...

ebook

33.07 zł

taniej -15%

Medialne lwy dla rekinów biznesu - mobi, epub...

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: