Medialne reprezentacje kultury. - Aneta Duda - Książka | Gandalf.com.pl
tel: +48 42 252 39 23 email: info@gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Medialne reprezentacje kultury. (twarda)

Tom 2, Społeczeńctwo - Polityka - Promocja

książka

  • Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 253
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 5 - 7 dni + czas dostawy

Medialne reprezentacje kultury., Tom 2, Społeczeńctwo - Polityka - Promocja - opis produktu:

SPIS TREŚCI

Wstęp (Aneta Duda)

Część I
KULTURA ŹYCIA CODZIENNEGO W MEDIACH - STYLE ŹYCIA, NORMY I WARTOŚCI

Justyna Szulich-Kałuża
Inkluzywność definicyjnych ujęć rodziny w mediach
Inclusive definitions of the family in the media

Sławomir Soczyński SDS
Instytucja społecznego tabu w zmediatyzowanej kulturze
Social Taboo Institution in Media Culture

Anna Jawor
Wizja życia rodzinnego w polskich serialach telewizyjnych
Family life presented in polish TV series

Olga Białek-Szwed
Obrazy przemocy w polskiej prasie - zapotrzebowanie i konsekwencje ich dystrybucji
The image of the violence in Polish press - a preference and the consequences of the distribution

Elżbieta M. Minczakiewicz
Kształtowanie kompetencji medialnych dla podnoszenia jakości życia osób niepełnosprawnych
Creating media competences of people with disabilities for improving their quality of life

Piotr Lehr-Spławiński
Medialna polingwistyczność jako praktyka kulturowa
Media postlinguisticity as cultural practice

Przemysław Szews
Wizualne formy komunikacji w Internecie
Visual forms of communication on the Internet


Część II
KOMUNIKACJA POLITYCZNA - CIĄGŁOŚĆ I ZMIANA

Anita Frankowiak
Nowoczesny patriotyzm Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego na przykładzie akcji medialnej `Orzeł może`
Modern patriotism promoted by the President RP Bronisław Komorowski on the example of the social campaign âśEagle may`

Kamil Fil
Reklama negatywna a jakość demokracji - na przykładzie kampanii parlamentarnej z 2011 roku
Negative Advertising and Democracy - on the example of the local government election in 2011

Agnieszka Łukasik-Turecka
Obraz kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w lubelskiej prasie regionalnej
The image of the election campaign to the European Parliament presented in the Lublin regional newspapers

Maria Wąsicka
The attitude of political parties towards public media based on the example of Prawo i Sprawiedliwość
Stosunek polskich partii politycznych wobec mediów masowych na przykładzie partii Prawo i Sprawiedliwość

Jerzy Białomyzy
Implikatury i presupozycje w języku polskich polityków na podstawie wybranych przykładów
The implicature and presupposition in selected fragments of speeches performed by polish politicians


Część III
KOMUNIKACJA PROMOCYJNA - NOWE STANDARDY

Anna Mlekodaj
E-góralszczyzna, czyli Podhale w sieci. O internetowej manifestacji góralskiej kultury
Podhale culture in the network. About the website manifestation of highland culture

Aneta Duda, Judyta Gudewicz
`Autentyczność` komunikacji promocyjnej marki Dove - analiza `Kampanii na rzecz Prawdziwego Piękna`
âśAuthenticity` of Dove brand s promotional communication - the analyze of The Real Beauty Campaign

Aneta Duda
Alternatywne rynki lokalne w dobie globalizacji. Szkic do strategii promocji lokalnych sieci produkcji i dystrybucji żywności
Alternative Local Markets in the Era of Globalization: the Promotional Strategy Draft of Local Food Supply Chains

Magdalena Pataj
Kultura zdrowia - prozdrowotne style życia w kampaniach społecznych w Polsce
Health culture - `healthy lifestyle` in social campaign in Poland

Agata Pospieszyńska
Przeobrażenia marketingu filmowego - od plakatu do marketingu immersyjnego
The changes in film marketing - from poster to immersion marketing

Aneta Duda
Reklama w socjalizacji konsumenckiej dziecka. Ewaluacja zajęć z edukacji medialnej
Role of advertising in children consumer socialization. Evaluating the lesson of media education

Bibliografia

Książka Medialne reprezentacje kultury. Tom 2, Społeczeńctwo - Polityka - Promocja pochodzi z wydawnictwa Katolicki Uniwersytet Lubelski. Autorem książki jest Aneta Duda. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, kulturoznawstwo. Książka Medialne reprezentacje kultury. liczy 253 stron. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -29%
Cyberpunk 1982-2020 twarda
31,94 zł 44.98
Dodaj do koszyka
  • -44%
Tool - Parabola miękka
22,34 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -32%
Stanisław Bareja alternatywnie miękka
33,93 zł 49.90
Dodaj do koszyka

Polecane

  • -30%
Wybór pism spółdzielczych miękka
21,70 zł 31.01
Dodaj do koszyka
  • -36%
Pojęcie prawa miękka
42,14 zł 65.85
Dodaj do koszyka
  • -42%
QBQ! Pytania trafiające w sedno miękka
17,30 zł 29.83
Dodaj do koszyka
  • -25%
Telewizja i performans miękka
27,01 zł 36.00
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Medialne reprezentacje kultury., Tom 2, Społeczeńctwo - Polityka - Promocja

4/5 ( 2 oceny )
    5
    1
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.