Medialne reprezentacje kultury. / Anna Sugier-Szerega 29,93 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie

Medialne reprezentacje kultury. (twarda)

Tom 1, Literatura - Teatr - Sztuka - Religia

książka

  • Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 313
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy

Medialne reprezentacje kultury., Tom 1, Literatura - Teatr - Sztuka - Religia - opis produktu:

SPIS TREŚCI

Robert Szwed
Wprowadzenie: mediatyzacja kultury i społeczeństwa

Wstęp (Anna Sugier-Szerega)


Część I
RADIO JAKO PRZESTRZEŃ DYSKUSJI O PROBLEMACH KULTURY WSPÓŁCZESNEJ

Joanna Bachura-Wojtasik
Atrakcyjność radiowych opowieści. O poszukiwaniach `form bardziej pojemnych`

The attractiveness of radio narratives. On seeking `more substantial forms`

Aneta Wójciszyn-Wasil
Artysta i sztuka we współczesnej narracji radiowej

An artist and art in the contemporary radio narrative

Anna Małgorzata Pycka
Sztuka wywiadu radiowego. Audycja Marcina Zaborskiego pt. Biuro Myśli Znalezionych

The art of a radio interview. The program Biuro Myśli Znalezionych by Marcin Zaborski

Elżbieta Pleszkun-Olejniczakowa
`Starość (i śmierć) jest piękna` - na antenie

The old age (and death) is beautiful - on air

Katarzyna Szklarek
Cisza w dramaturgii radiowej. Na podstawie słuchowiska Drugi pokój Zbigniewa Herberta

Silence in radio dramaturgy. Based on the radio play Drugi pokój by Zbigniew Herbert

Karolina Albińska
Między `bojaźliwym olbrzymem` a Internetem. Adaptacja morning shows do wymogów `życia codziennego` w latach 1950-1990

Between the Timid Giant and the Internet. On the adaptation of the morning shows to the requirements of the contemporary life in the years 1950-1990

Monika Sadowska
Przyszłość polskiej radiofonii w obliczu konwergencji mediów na przykładzie stacji TOK FM

The future of the Polish Radio in the face of media convergence, as seen through the example of the radio TOK FM


Część II
INTERNETOWE FORMY TWORZENIA I UPOWSZECHNIANIA TEATRU I TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ

Lilianna Dorak-Wojakowska
Strategie intermedialne w teatrze nowomedialnym - porządek zdarzenia czy porządek narracji?

Intermedia strategies in the `new media theatre` - the order of the event or the order of the narration?

Anna Perzyńska
Potęga kultury internetowej. O tym jak teatr studencki podbija świat

The power of the Internet culture. How the student theatre conquers the world

Natalia Kowalska
The Shoebox. Hipertekstowa historia rodzinna

`The Shoebox`. A hypertextual family story

Agata Stronciwilk
Twórcza destrukcja. Found footage w twórczości Bogny Burskiej

The constructive destruction. Found-footage in the works of Bogna Burska


Część III
SACRUM I PROFANUM W KULTURZE MEDIALNEJ

Marek Pytko
Wizja mediów i ich znaczenie w kształtowaniu chrześcijańskiej kultury w myśli Benedykta XVI

The vision of the media and their role in the process of shaping the Christian culture in the thought of Benedict XVI

Agnieszka Zduniak
Religijne wydarzenia medialne jako forma obecności religii w kulturze współczesnej

Religion and the media. Religious media events as a contemporary platform for religious communication

Aneta Duda
Symbole religijne i duchowość w reklamie

Religious symbols and spiritualities in advertising

Małgorzata Czapiga
Malarstwo religijne i religia według Sztucznych Fiołków

The art of religious painting and religion according to Sztuczne Fiołki

Agnieszka M. Kowalczyk
Popkultura jako przestrzeń ewangelizacji

Pop culture as the sphere for evangelization


Część IV
NAUKA, JĘZYK, ETNICZNOŚĆ W KULTURZE MEDIALNEJ

Marta Juza, Maria Rogińska
Dyskurs naukowy w tradycyjnych i nowych mediach na przykładzie wybranych periodyków prasowych i ich witryn internetowych

The scientific discourse in the traditional and new media on the basis of selected periodicals and their web pages

Łukasz Stefaniak
Język ojczysty w mediach i jego oddziaływanie na kulturę narodową. Z perspektywy nauczania o. Jacka Woronieckiego

The native language and its effect on the national culture. From the perspective of the teachings of Father Jacek Woroniecki

Krzysztof Jurek
Rola mediów etnicznych w procesie integracji imigrantów

The role of the ethnic media in the process of integration of immigrants

Katarzyna Ferszt-Piłat
Zagadnienie różnorodności kulturowej w czasopismach dla nauczycieli

The issue of cultural diversity in the magazines for teachers

Joanna Szydłowska
Spory o duchową sukcesję historii i krajobrazów na przełomie XX i XXI wieku na przykładzie pisma społeczno-kulturalnego `Borussia` (1991-2013)

Disputes over the spiritual succession of history and the landscapes at the turn of the XX and XXI century, based on the example of the socio-cultural magazine Borussia (1991-2013)

Bibliografia
S
Szczegóły

Zobacz również

  • -30%
Wyczerpywanie i odnowa

Przemysław Kaliszuk

miękka
29,39 zł 41.99
  • -15%
Burze w mózgu

Suzanne Osullivan

miękka
39,85 zł 46.88
  • -15%
Kultura rocka 1 Twórcy, tematy, motywy

PRACA ZBIOROWA

miękka
43,41 zł 51.07
  • -15%
  • RRecenzje
  • Książka
  • Medialne reprezentacje kultury., Tom 1, Literatura - Teatr - Sztuka - Religia
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • SPIS TREŚCI Wstęp Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne 1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska 1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki 1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu 1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki 1.1.4....

  • SPIS TREŚCI Wstęp Rozdział I MEDIA I TOŹSAMOŚĆ - PROBLEM I PRZEDMIOT BADAŃ Jerzy Jastrzębski Agenda-setting i medialne ramy tożsamości Agenda-setting and the media identity frames Wojciech Sroczyński Pedagogika medialna - zarys problematyki Media pedagogy - outline of...

  • SPIS TREŚCI Wstęp (Aneta Duda) Część I KULTURA ŹYCIA CODZIENNEGO W MEDIACH - STYLE ŹYCIA, NORMY I WARTOŚCI Justyna Szulich-Kałuża Inkluzywność definicyjnych ujęć rodziny w mediach Inclusive definitions of the family in the media Sławomir Soczyński SDS Instytucja...

  • Najnowszy numer czasopisma "Oblicza Komunikacji" poświęcony jest obrazom wojny - jako toposu wywołującego spory pamięci, walkę na słowa i motywy działań propagandowych w czasie konfliktów zbrojnych, jak i strategii mediatyzacji dyskursu publicznego. W tomie pt. Medialne i propagandowe...

  • W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny...

  • W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny...