rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Medialne lwy dla rekinów biznesu Sztuka świadomego wykorzystania mediów
ocena: 6, głosów: 9
 
powiększenie

Medialne lwy dla rekinów biznesu
Sztuka świadomego wykorzystania mediów (twarda)

książka

Wydawnictwo: PWN

Oprawa: twarda

Ilość stron: 200

Wysyłamy w: 24h - 48h + czas dostawy

Nasza cena: 42,82

Cena detaliczna: 47,58

U nas taniej o 10%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

38,06

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (2)

  • Inne wydania

Medialne lwy dla rekinów biznesu, Sztuka świadomego wykorzystania mediów - opis produktu:

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Medialne lwy dla rekinów biznesu, Sztuka świadomego wykorzystania mediów - wybrana recenzja:

katrin 30/10/2014
recenzja dotyczy produktu: Książki

Świetna książka! Polecam nie tylko ludziom biznesu.

Sprawdź wszystkie recenzje

Medialne lwy dla rekinów biznesu, Sztuka świadomego wykorzystania mediów - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: nauki humanistyczne, różne

Wydawnictwo: PWN
Oprawa:twarda
Okładka:twarda
Wymiary:165x235
Ilość stron:200
ISBN:978-83-01-18005-8
Wprowadzono: 22.10.2014
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Medialne lwy dla rekinów biznesu, Sztuka świadomego wykorzystania mediów - recenzje klientów

30/10/2014
recenzja dotyczy produktu: Książka

Świetna książka! Polecam nie tylko ludziom biznesu.

4/11/2014
recenzja dotyczy produktu: Książka

Bardzo ciekawa książka - no i piękne wydanie! polecam

10.00

Zobacz również

Twarze Wotana Tomasz Konieczny w ...

J. Marczyński

książka (twarda)

31,42 zł taniej -25%

Współczesne dyskursy o edukacji ...

E. Przybylska

książka (miękka)

63,58 zł taniej -25%

Kolorowa rzeczywistość Czyli obraz PRL ...

M. Jasiński

książka (miękka)

29,85 zł taniej -25%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

29.78 zł

taniej -25%

Dlaczego mężczyźni, dlaczego kobiety - tak robią?

Zabawne i poparte naukowo wyjaśnienia różnic między kobietami a mężczyznami, które pomogą lepiej zrozumieć przeciwną płeć. Mężczyźni nie słuchają tego, co się do nich mówi, dlatego że są egoistami i egocentrykami. - Nie. Kobiety mają zawsze ostatnie słowo, dlatego że mówią więcej niż mężczyźni. - Nie. Mężczyźni nie pomagają w domu, dlatego...

książka

53.92 zł

taniej -10%

Dwa lwy i teatr

Epopeja o przeszłości i dniu dzisiejszym. Osadzona kotwicą zagadkowej zbrodni w niełatwym i nie bardzo lubianym mieście, ale pokazująca szaleńczy wiek dwudziesty po obu stronach Wielkiej Wody. Powieść o mozaikowej strukturze, dziejąca się w różnych planach czasowych. Pokazuje całą galerię postaci, choć koncentruje się na jednej rodzinie i jednym...

książka

35.91 zł

taniej -10%

Medialne i propagandowe oblicza wojny Oblicza...

Najnowszy numer czasopisma "Oblicza Komunikacji" poświęcony jest obrazom wojny - jako toposu wywołującego spory pamięci, walkę na słowa i motywy działań propagandowych w czasie konfliktów zbrojnych, jak i strategii mediatyzacji dyskursu publicznego. W tomie pt. Medialne i propagandowe oblicza wojny odnajdzie Czytelnik dwa główne nurty tematycznie...

książka

25.87 zł

taniej -35%

Dlaczego joga? Stań ze mną na macie

Mam na imię Natalia, od wielu lat jestem zakochana w jodze. Chcę się tym zachwytem podzielić z osobami, które w codziennym życiu szukają balansu, harmonii, wyciszenia oraz większej świadomości siebie i swojego ciała. Żeby cieszyć się jogą, nie musisz być rozciągnięty ani wysportowany, nie musisz umieć stawać na głowie. Nie bój się jogi! Joga daje...

książka

33.94 zł

taniej -10%

Medialne fiasko zjednoczenia?

W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich badań opinii społecznej nieoczekiwanie ponownie wskazują na odradzanie się wewnątrz niemieckiego społeczeństwa podziału na tzn. Ossis i Wessis. Zjednoczenie z sukcesem...

audiobook cd

16.71 zł

taniej -33%

Największe wpadki rekinów biznesu. Część IV -...

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald`s miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: