rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Medialne i propagandowe oblicza wojny Oblicza Komunikacji 9/2016
ocena: 6, głosów: 3
 
powiększenie

Medialne i propagandowe oblicza wojny
Oblicza Komunikacji 9/2016 (miękka)

książka

Wydawnictwo: Uniwersytet Wrocławski

Oprawa: miękka

Ilość stron: 192

Wysyłamy w: 24h - 48h + czas dostawy

Nasza cena: 34,71

Cena detaliczna: 39,90

U nas taniej o 13%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

31,92

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Medialne i propagandowe oblicza wojny, Oblicza Komunikacji 9/2016 - opis produktu:

Najnowszy numer czasopisma "Oblicza Komunikacji" poświęcony jest obrazom wojny - jako toposu wywołującego spory pamięci, walkę na słowa i motywy działań propagandowych w czasie konfliktów zbrojnych, jak i strategii mediatyzacji dyskursu publicznego. W tomie pt. Medialne i propagandowe oblicza wojny odnajdzie Czytelnik dwa główne nurty tematycznie dobranych artykułów. W pierwszym z nich przedstawia się mechanizmy propagandy, perswazji i manipulacji w mediach, tekstach kultury, drukach ulotnych, w przemówieniach wywodzących się z czasów współczesnych konfliktów zbrojnych (jak na przykład z okresu drugiej wojny światowej), jak i z dyskursu, dla którego pamięć o wojnie stała się przestrzenią walki o pamięć społeczną czy symboliczną. W części drugiej zaś pojawiają się artykuły i studia przypadków poświęcone: narracjom na temat wojny, sposobom wykorzystywania znaczeń odnoszących się do konfliktów zbrojnych (na przykład w słownictwie czy w metaforyce) oraz relacjom słowno-obrazowym ujawniającym sposób mediatyzacji i wprowadzania propagandowych znaczeń w tekstach wizualnych. Zapowiedziane tematy zgromadzono w dziesięciu interdyscyplinarnych rozprawach.

Medialne i propagandowe oblicza wojny, Oblicza Komunikacji 9/2016 - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: czasopisma, nauki społeczne, socjologia

Wydawnictwo: Uniwersytet Wrocławski
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:218x233
Ilość stron:192
ISBN:9788322936184
Wprowadzono: 08.11.2018
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Medialne i propagandowe oblicza wojny, Oblicza Komunikacji 9/2016 - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Nietoperz i suszone cytryny

M. Meller

książka (miękka)

27,89 zł taniej -30%

Odbiorę ci wszystko

R. Lillegraven

książka (miękka)

25,79 zł taniej -35%

Dziewczyna o czterech palcach

M. Krajewski

książka (miękka)

25,79 zł taniej -35%

Sodoma Hipokryzja i władza w Watykanie

F. Martel

książka (miękka)

32,38 zł taniej -35%

Zobacz również

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek ...

P. ZBIOROWA

książka (miękka)

38,90 zł taniej -25%

Podstawy finansów publicznych i ...

B. Kołosowska

książka (miękka)

47,13 zł taniej -25%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

36.45 zł

taniej -13%

Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU....

SPIS TREŚCI Wstęp Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne 1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska 1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki 1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu 1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki 1.1.4. Cechy hybrydowych przekazów brandcastingu 1.2. Teoretyczne i...

książka

29.93 zł

taniej -0%

Medialne reprezentacje kultury. Tom 3, Medialne...

SPIS TREŚCI Wstęp Rozdział I MEDIA I TOŹSAMOŚĆ - PROBLEM I PRZEDMIOT BADAŃ Jerzy Jastrzębski Agenda-setting i medialne ramy tożsamości Agenda-setting and the media identity frames Wojciech Sroczyński Pedagogika medialna - zarys problematyki Media pedagogy - outline of the problems Marek Wódka Społeczno-etyczne...

książka

29.93 zł

taniej -0%

Medialne reprezentacje kultury. Tom 1, ...

SPIS TREŚCI Robert Szwed Wprowadzenie: mediatyzacja kultury i społeczeństwa Wstęp (Anna Sugier-Szerega) Część I RADIO JAKO PRZESTRZEŃ DYSKUSJI O PROBLEMACH KULTURY WSPÓŁCZESNEJ Joanna Bachura-Wojtasik Atrakcyjność radiowych opowieści. O poszukiwaniach `form bardziej pojemnych` The attractiveness of radio narratives. On...

książka

27.93 zł

taniej -0%

Medialne reprezentacje kultury. Tom 2,...

SPIS TREŚCI Wstęp (Aneta Duda) Część I KULTURA ŹYCIA CODZIENNEGO W MEDIACH - STYLE ŹYCIA, NORMY I WARTOŚCI Justyna Szulich-Kałuża Inkluzywność definicyjnych ujęć rodziny w mediach Inclusive definitions of the family in the media Sławomir Soczyński SDS Instytucja społecznego tabu w zmediatyzowanej kulturze Social Taboo...

książka

41.39 zł

taniej -13%

Medialne lwy dla rekinów biznesu Sztuka...

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i...

ebook

33.07 zł

taniej -15%

Medialne lwy dla rekinów biznesu - mobi, epub...

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: