Medialne i propagandowe oblicza wojny / PRACA ZBIOROWA | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Medialne i propagandowe oblicza wojny (miękka)

Oblicza Komunikacji 9/2016

książka

Medialne i propagandowe oblicza wojny, Oblicza Komunikacji 9/2016 - opis produktu:

Najnowszy numer czasopisma "Oblicza Komunikacji" poświęcony jest obrazom wojny - jako toposu wywołującego spory pamięci, walkę na słowa i motywy działań propagandowych w czasie konfliktów zbrojnych, jak i strategii mediatyzacji dyskursu publicznego. W tomie pt. Medialne i propagandowe oblicza wojny odnajdzie Czytelnik dwa główne nurty tematycznie dobranych artykułów. W pierwszym z nich przedstawia się mechanizmy propagandy, perswazji i manipulacji w mediach, tekstach kultury, drukach ulotnych, w przemówieniach wywodzących się z czasów współczesnych konfliktów zbrojnych (jak na przykład z okresu drugiej wojny światowej), jak i z dyskursu, dla którego pamięć o wojnie stała się przestrzenią walki o pamięć społeczną czy symboliczną. W części drugiej zaś pojawiają się artykuły i studia przypadków poświęcone: narracjom na temat wojny, sposobom wykorzystywania znaczeń odnoszących się do konfliktów zbrojnych (na przykład w słownictwie czy w metaforyce) oraz relacjom słowno-obrazowym ujawniającym sposób mediatyzacji i wprowadzania propagandowych znaczeń w tekstach wizualnych. Zapowiedziane tematy zgromadzono w dziesięciu interdyscyplinarnych rozprawach.
S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Książka
  • Medialne i propagandowe oblicza wojny, Oblicza Komunikacji 9/2016
4.3/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Instytut

K.C. Archer

miękka
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 3.2.2020
  • -30%
Świt legend

Mariusz Walczak

miękka
17,50 zł 25.00
  • -35%
Łowca

Marek Zatwardnicki

miękka
17,48 zł 26.90
Zapowiedź - 23.12.2019
  • -35%
Nieugięty. Przestrzeń zewnętrzna Zaginiona flota, Tom 4

Jack Campbell

miękka
29,13 zł 44.80
Zapowiedź - 31.1.2020
  • -35%
Przyjaciel człowieka

Andrzej Pilipiuk

miękka
29,18 zł 44.90
Zapowiedź - 20.1.2020
  • -32%
Ucieczka w dzicz Wojownicy

Erin Hunter

twarda
33,23 zł 48.88
  • -35%
  • -37%
Kolory Ognia

PRACA ZBIOROWA

miękka
28,90 zł 45.87

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • SPIS TREŚCI Wstęp Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne 1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska 1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki 1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu 1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki 1.1.4....

  • SPIS TREŚCI Wstęp Rozdział I MEDIA I TOŹSAMOŚĆ - PROBLEM I PRZEDMIOT BADAŃ Jerzy Jastrzębski Agenda-setting i medialne ramy tożsamości Agenda-setting and the media identity frames Wojciech Sroczyński Pedagogika medialna - zarys problematyki Media pedagogy - outline of...

  • SPIS TREŚCI Robert Szwed Wprowadzenie: mediatyzacja kultury i społeczeństwa Wstęp (Anna Sugier-Szerega) Część I RADIO JAKO PRZESTRZEŃ DYSKUSJI O PROBLEMACH KULTURY WSPÓŁCZESNEJ Joanna Bachura-Wojtasik Atrakcyjność radiowych opowieści. O poszukiwaniach `form bardziej...

  • SPIS TREŚCI Wstęp (Aneta Duda) Część I KULTURA ŹYCIA CODZIENNEGO W MEDIACH - STYLE ŹYCIA, NORMY I WARTOŚCI Justyna Szulich-Kałuża Inkluzywność definicyjnych ujęć rodziny w mediach Inclusive definitions of the family in the media Sławomir Soczyński SDS Instytucja...

  • W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny...

  • W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny...