Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Media społecznościowe w trzecim sektorze

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 12.09.2019

RECENZJE - książki - Media społecznościowe w trzecim sektorze

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1