Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji.

Analiza porównawcza

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Wrocławski
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Rewolucja technologiczna zapoczątkowana przez internet oraz rozwiązania sieciowe wytworzyły nowe narzędzia komunikowania w postaci mediów społecznościowych. Ich użyteczność została zauważona w wielu dziedzinach życia zawodowego. Jako nowe rozwiązania komunikacyjne oraz największe publicznie dostępne agregaty danych osobowych media społecznościowe zostały zauważone również przez dziennikarzy. Celem publikacji jest analiza sposobu wykorzystywania mediów społecznościowych przez dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. Praca ma charakter empiryczny i powstała na podstawie ankiet oraz wywiadów pogłębionych. Dane zostały zaczerpnięte z międzynarodowego projektu badawczego ?Zmiana w dziennikarstwie. Kultura dziennikarska w Polsce, Rosji i Szwecji?, którego autor był uczestnikiem. Badania nad mediami społecznościowymi w pracy dziennikarzy pozwoliły wskazać różnice i podobieństwa w wykorzystywaniu tych narzędzi przez reprezentantów zawodu z trzech krajów.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Wrocławski
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 02.08.2019

RECENZJE - książki - Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji., Analiza porównawcza

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1