Media relations w sektorze rolno-spożywczym - Ewa Jaska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Media relations w sektorze rolno-spożywczym (miękka)

książka

Media relations w sektorze rolno-spożywczym - opis produktu:

Dla większości ludzi głównym źródłem informacji są media. Jednak media tylko w niewielkim stopniu wytwarzają informacje, które rozpowszechniają. To, co media komunikują opinii publicznej, pochodzi z wielu różnych źródeł, a media tylko je odpowiednio selekcjonują, redagują, hierarchizują i prezentują. Dlatego tak ważne stają się właściwe relacje z mediami, aby upowszechniały one informacje o tym, co dzieje się w rzeczywistości obiektywnie istniejącej, m.in. w sektorze rolno-spożywczym. Warto zadbać o to, aby wśród wielości źródeł informacji znalazły się komunikaty, informacje prasowe pochodzące od samych zainteresowanych, czyli podmiotów funkcjonujących w sektorze rolno-spożywczym. Jest to jeden z wymiarów współczesnego społeczeństwa informacyjnego, dla którego charakterystyczne są zarówno różnorodność źródeł informacji i ich konwergencja, a z drugiej strony masowy charakter przekazu medialnego, popularność mediów i wywoływane skutki publiczne. Zwraca na to uwagę m.in. prof. F. Kampka, stwierdzając, że media są dziś potężnym narzędziem przekazywania informacji i kształtowania poglądów, ale jednocześnie podkreśla, że zaufanie do mediów w większym stopniu opiera się na ich powszechności i skutecznej perswazji, niż na rzeczowych dowodach i argumentach zawartych w ich przekazie. Dlatego tak ważne stają się budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach z mediami.

Książka Media relations w sektorze rolno-spożywczym pochodzi z wydawnictwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Autorami książki są Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz. Książka Media relations w sektorze rolno-spożywczym liczy 154 stron. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -30%
Niespokojne niebo Tom 3 miękka
31,50 zł 44.99
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -33%
Mój książę. Bridgertonowie Tom 1 miękka
26,73 zł 39.90
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -22%
Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli twarda
35,02 zł 44.89
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka
  • -23%
  • -35%
Powrót do Jedwabnego 2 miękka
29,18 zł 44.90
Wysyłamy jutro
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Media relations w sektorze rolno-spożywczym

4/5 ( 1 ocena )
    5
    0
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.