Media relations w sektorze rolno-spożywczym - opis produktu:
Dla większości ludzi głównym źródłem informacji są media. Jednak media tylko w niewielkim stopniu wytwarzają informacje, które rozpowszechniają. To, co media komunikują opinii publicznej, pochodzi z wielu różnych źródeł, a media tylko je odpowiednio selekcjonują, redagują, hierarchizują i prezentują. Dlatego tak ważne stają się właściwe relacje z mediami, aby upowszechniały one informacje o tym, co dzieje się w rzeczywistości obiektywnie istniejącej, m.in. w sektorze rolno-spożywczym. Warto zadbać o to, aby wśród wielości źródeł informacji znalazły się komunikaty, informacje prasowe pochodzące od samych zainteresowanych, czyli podmiotów funkcjonujących w sektorze rolno-spożywczym. Jest to jeden z wymiarów współczesnego społeczeństwa informacyjnego, dla którego charakterystyczne są zarówno różnorodność źródeł informacji i ich konwergencja, a z drugiej strony masowy charakter przekazu medialnego, popularność mediów i wywoływane skutki publiczne. Zwraca na to uwagę m.in. prof. F. Kampka, stwierdzając, że media są dziś potężnym narzędziem przekazywania informacji i kształtowania poglądów, ale jednocześnie podkreśla, że zaufanie do mediów w większym stopniu opiera się na ich powszechności i skutecznej perswazji, niż na rzeczowych dowodach i argumentach zawartych w ich przekazie. Dlatego tak ważne stają się budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach z mediami.
Książka Media relations w sektorze rolno-spożywczym pochodzi z wydawnictwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Autorami książki są Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz. Książka Media relations w sektorze rolno-spożywczym liczy 154 stron. Oprawa jest miękka. - -30%


- -33%

- -22%

- -23%

- -35%

- -11%

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.