Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Media relations w sektorze rolno-spożywczym

książka

Wydawnictwo Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Dla większości ludzi głównym źródłem informacji są media. Jednak media tylko w niewielkim stopniu wytwarzają informacje, które rozpowszechniają. To, co media komunikują opinii publicznej, pochodzi z wielu różnych źródeł, a media tylko je odpowiednio selekcjonują, redagują, hierarchizują i prezentują. Dlatego tak ważne stają się właściwe relacje z mediami, aby upowszechniały one informacje o tym, co dzieje się w rzeczywistości obiektywnie istniejącej, m.in. w sektorze rolno-spożywczym. Warto zadbać o to, aby wśród wielości źródeł informacji znalazły się komunikaty, informacje prasowe pochodzące od samych zainteresowanych, czyli podmiotów funkcjonujących w sektorze rolno-spożywczym. Jest to jeden z wymiarów współczesnego społeczeństwa informacyjnego, dla którego charakterystyczne są zarówno różnorodność źródeł informacji i ich konwergencja, a z drugiej strony masowy charakter przekazu medialnego, popularność mediów i wywoływane skutki publiczne. Zwraca na to uwagę m.in. prof. F. Kampka, stwierdzając, że media są dziś potężnym narzędziem przekazywania informacji i kształtowania poglądów, ale jednocześnie podkreśla, że zaufanie do mediów w większym stopniu opiera się na ich powszechności i skutecznej perswazji, niż na rzeczowych dowodach i argumentach zawartych w ich przekazie. Dlatego tak ważne stają się budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach z mediami.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 13.02.2013

RECENZJE - książki - Media relations w sektorze rolno-spożywczym

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0