Media masowe władza rozrywka i biznes / Maciej Mrozowski | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Media masowe władza rozrywka i biznes

książka

  • Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 422
  • Dostępność niedostępny

Media masowe władza rozrywka i biznes - opis produktu:

Książka przedstawia szeroki i usystematyzowany przegląd aktualnego stanu wiedzy o funkcjonowaniu mediów masowych w demokracji liberalnej i gospodarce rynkowej. Media masowe rozpatrywane są pod kątem ich rosnącej roli w rozwiniętym systemie społecznym, tzn. jako pośrednicy w komunikacji między instytucjami systemu i resztą społeczeństwa oraz jako producenci i dostawcy kultury popularnej. Centralne miejsce mediów masowych w systemie społecznym czyni z nich kluczowy element trzech różnych układów zależności i praktyk: są istotnym ogniwem demokratycznego systemu politycznego (czwartą władzą), są też ważnym stymulatorem gospodarki rynkowej i lukratywną dziedziną biznesu, to wreszcie główne żródło rozrywki dla większości społeczeństwa. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, public relations, reklamy, kulturoznawstwa, socjologii społecznej, oraz wszystkich innych interesujących się tą tematyką.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa: twarda
  • Wymiary: 159 x 241
  • Ilość stron: 422
  • ISBN: 83-88766-13-9
  • Wprowadzono: 15.01.2007

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -33%
Teraz albo nigdy

Szymon Hołownia

miękka
23,44 zł 34.99
  • -33%
  • -10%
Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

Andrzej Sapkowski

pakiet
270,00 zł 300.00
  • -25%
Rumcajs

Vaclav Ctvrtek , Radek Pilar

twarda
33,79 zł 45.06
  • -20%
Pestki

Anna Ciarkowska

twarda
31,85 zł 39.81
  • -34%
Księgi Jakubowe, Olga Tokarczuk

Olga Tokarczuk

twarda
46,02 zł 69.73
  • RecenzjeRecenzje
  • Książka
  • Media masowe władza rozrywka i biznes
4.5/5 ( 10 ocen )
    5
    7
    4
    1
    3
    2
    2
    0
    1
    0

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Dziedziczka jeziora

Maria Dahvana Headley

miękka
23,98 zł 36.90
Zapowiedź - 12.2.2020
  • -34%
Źródło Jak zmienić swoje życie na lepsze

Tara Swart

twarda
26,33 zł 39.90
  • -34%
Żywica

Ane Riel

twarda
26,33 zł 39.90
  • -20%
Niebo na uwięzi

Christina Leunens

miękka
31,92 zł 39.90
  • -31%
Skaza / Wada

Robert Małecki

pakiet
34,35 zł 49.77

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 31.43 zł
    25.45 zł

    Media, biznes, kultura (tom III) prezentuje ciąg dalszy materiałów z konferencji naukowej zorganizowanej na Uniwersytecie Gdańskim przez Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, w której udział wzięli teoretycy i praktycy - ludzie mediów. W tomie tym materiały zgrupowano w trzech...

  • Książka jest próbą ujęcia współczesnego dziennikarstwa i mediów w kontekstach powiązanych z teoretycznie rozumianą kategorią dyskursu (w ujęciu Michela Foucaulta oraz Ernesto Laclau i Chantal Mouffe). U podstaw prezentowanych idei i analiz leży odwołanie się do teorii krytycznej, rozumianej jako...

  • Niniejsza książka mieści się, pod względem poruszanej w niej problematyki, w obszarze zainteresowań pedagogiki kultury. Autor pyta w niej o współczesność, próbuje nadać zachodzącym w niej przeobrażeniom jakiś - na własny użytek zdefiniowany - sens, zastanawia się nad zadaniami edukacji, jakie z...

  • 29.74 zł
    21.12 zł

    Nie bez powodu Ministerstwo Edukacji Narodowej wprowadziło do szkół obowiązkowy przedmiot - edukację medialną. Dynamiczny rozwój masmediów i hipermediów ma dominujące znaczenie w dokonujących się kulturowo przemianach. Media te decydują o istocie i charakterze kultury popularnej, intensyfikują...

  • Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: - syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; - przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; - w obecnym wydaniu...

  • Niniejsza książka mieści się, pod względem poruszanej w niej problematyki, w obszarze zainteresowań pedagogiki kultury. Autor pyta w niej o współczesność, próbuje nadać zachodzącym w niej przeobrażeniom jakiś - na własny użytek zdefiniowany - sens, zastanawia się nad zadaniami edukacji, jakie z...