Opis produktu:
Media lokalne w Polsce stanowią nowatorską pozycję na polskim rynku wydawniczym. Autor, wybitny znawca mediów lokalnych, podjął trud uporządkowania wiedzy o mediach lokalnych funkcjonujących w kraju. W rezultacie powstało swoiste kompendium wiedzy o współczesnej prasie lokalnej, lokalnym radiu, telewizji lokalnej oraz lokalnych internetowych serwisach informacyjnych.Niewątpliwym (choć nie jedynym) walorem książki jest udane osadzenie problematyki mediów lokalnych w systemie komunikowania lokalnego oraz zbudowanie ciekawej typologii mediów lokalnych. Wzbogaceniem interesującego wydawnictwa jest aneks, zawierający skondensowane informacje o stanie rynku radia lokalnego i telewizji lokalnej oraz kodeksy etyki dziennikarskiej, reklamy i prasowo-wydawnicze.
Swoistą wartość posiada także wykaz źródeł i literatury przedmiotu, umożliwiający Czytelnikowi rozwijanie i pogłębianie wiedzy w wybranych obszarach tematycznych.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Contact |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 28.11.2012 |