Media lokalne w Polsce

książka

Wydawnictwo Contact
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Media lokalne w Polsce stanowią nowatorską pozycję na polskim rynku wydawniczym. Autor, wybitny znawca mediów lokalnych, podjął trud uporządkowania wiedzy o mediach lokalnych funkcjonujących w kraju. W rezultacie powstało swoiste kompendium wiedzy o współczesnej prasie lokalnej, lokalnym radiu, telewizji lokalnej oraz lokalnych internetowych serwisach informacyjnych.
Niewątpliwym (choć nie jedynym) walorem książki jest udane osadzenie problematyki mediów lokalnych w systemie komunikowania lokalnego oraz zbudowanie ciekawej typologii mediów lokalnych. Wzbogaceniem interesującego wydawnictwa jest aneks, zawierający skondensowane informacje o stanie rynku radia lokalnego i telewizji lokalnej oraz kodeksy etyki dziennikarskiej, reklamy i prasowo-wydawnicze.
Swoistą wartość posiada także wykaz źródeł i literatury przedmiotu, umożliwiający Czytelnikowi rozwijanie i pogłębianie wiedzy w wybranych obszarach tematycznych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Contact
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 28.11.2012

RECENZJE - książki - Media lokalne w Polsce

4.1/5 ( 14 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    2
  • 3
    3
  • 2
    0
  • 1
    1