Media i komunikowanie masowe / Tomasz Goban-Klas | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Media i komunikowanie masowe

książka

  • Wydawnictwo PWN
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 336
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Media i komunikowanie masowe - opis produktu:

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: - syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; - przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; - w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział. Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: nauki społeczne,  socjologia
  • Wydawnictwo: PWN
  • Oprawa: miękka
  • Wymiary: 170x240
  • Ilość stron: 336
  • ISBN: 978-83-01-14300-8
  • Wprowadzono: 25.07.2008
  • RecenzjeRecenzje
  • Książka
  • Media i komunikowanie masowe
4.9/5 ( 7 ocen )
    5
    6
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

Anna Sikorska

  • 16-04-2015
  • 10:08

?Media i komunikowanie masowe? to bardzo dobrze napisany podręcznik. Wiedzę, którą powinien posiadać student kierunków humanistycznych przedstawiono bardzo czytelnie, dzięki czemu może się on stać podstawą do zgłębiania tematu również przez inne osoby. Prosty język pozwala wejść w treści również czytelnikowi naukowo niedoświadczonemu, nieobeznanemu z tematem.
W książce znajdziemy informacje dotyczące komunikowania społecznego, środków i form komunikowania, najpopularniejsze modele procesu komunikowania, informację o pierwszych badaniach, zmianach w ich zakresie po aktualne tendencje. W dobie web 2.0 bardzo przydatny do dalszych rozważań będą również informacje o stanie badań nad kształtowaniem społeczeństwa, kultury, sposobu funkcjonowania, przekazywania wartości, określanie odbiorcy, sposobów oddziaływania mediów masowych. Nie zabraknie tam również spojrzenia, w jaki sposób media kształtują gospodarkę.
Praca powstałą na początku istnienia portali społecznościowych, kształtowania się blogosfery i wielu rzeczy związanych z nowym spojrzeniem na komunikację masową. Poszczególne rozdziały będą bardzo dobrym wyjściem do dalszej dyskusji nad zmianami.
Przejrzysta struktura książki, wychodzenie od rzeczy podstawowych do zaawansowanych sprawia, że staje się ona gotowym materiałem do prowadzenia zajęć z medioznawstwa.
Pozycję tę polecam przede wszystkim studentom kierunków humanistycznych, wszystkim, którzy w swojej pracy wykorzystują media oraz osobom z nich korzystającym. Pozwoli ona świadomie spojrzeć na wiele procesów zachodzących wokół nas.

Czy recenzja była pomocna?
image

Rekomendowane

  • -48%
Kluseczka / Pudding

Julie Murphy

pakiet
25,88 zł 49.77
  • -36%
Salvator

Tomasz Kozłowski

miękka
14,63 zł 22.85
  • -37%
  • -36%
Kroniki Jaaru Koniec ery

Adam Faber

miękka
25,47 zł 39.81
  • -39%
Spirit Animals. Tales of the Great Beasts

Brandon Mull

twarda
24,33 zł 39.88
  • -20%
Wiedźmin Tom 1-8 (okładki z gry) Komplet

Andrzej Sapkowski

pakiet
268,13 zł 335.16
  • -21%
World of Warcraft Kronika Tom 1

Blizzard Entertainment

miękka
70,92 zł 89.76

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 31.43 zł
    25.45 zł

    Media, biznes, kultura (tom III) prezentuje ciąg dalszy materiałów z konferencji naukowej zorganizowanej na Uniwersytecie Gdańskim przez Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, w której udział wzięli teoretycy i praktycy - ludzie mediów. W tomie tym materiały zgrupowano w trzech...

  • Książka jest próbą ujęcia współczesnego dziennikarstwa i mediów w kontekstach powiązanych z teoretycznie rozumianą kategorią dyskursu (w ujęciu Michela Foucaulta oraz Ernesto Laclau i Chantal Mouffe). U podstaw prezentowanych idei i analiz leży odwołanie się do teorii krytycznej, rozumianej jako...

  • Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają...

  • Niniejsza książka mieści się, pod względem poruszanej w niej problematyki, w obszarze zainteresowań pedagogiki kultury. Autor pyta w niej o współczesność, próbuje nadać zachodzącym w niej przeobrażeniom jakiś - na własny użytek zdefiniowany - sens, zastanawia się nad zadaniami edukacji, jakie z...

  • 29.74 zł
    21.12 zł

    Nie bez powodu Ministerstwo Edukacji Narodowej wprowadziło do szkół obowiązkowy przedmiot - edukację medialną. Dynamiczny rozwój masmediów i hipermediów ma dominujące znaczenie w dokonujących się kulturowo przemianach. Media te decydują o istocie i charakterze kultury popularnej, intensyfikują...

  • Niniejsza książka mieści się, pod względem poruszanej w niej problematyki, w obszarze zainteresowań pedagogiki kultury. Autor pyta w niej o współczesność, próbuje nadać zachodzącym w niej przeobrażeniom jakiś - na własny użytek zdefiniowany - sens, zastanawia się nad zadaniami edukacji, jakie z...