Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku

książka

Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W tomie przekazywanym do rąk czytelników znalazły się generalnie dwa rodzaje tekstrów. część poświęcona została decyzjom politycznym, rozmowom toczonym przy okrągłym stole oraz zmianom, które zachodziły w funkcjonowaniu polskich mediów. druga kategoria tekstów to te, w których w sposób szczególny pochylono się nad samymi zmianami zachodzącymi we wszystkich segmentach systemu medialnego.
Ze wstępu
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 14.04.2011

RECENZJE - książki - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku

4.3/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1