Opis produktu:
Nowatorska teoria i praktyka BIZNESUprosto z najbardziej prestiżowych kursów MBA
W ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami. Pozostały firmy, które zaspokajały potrzeby rynku. Tworzenie strategii w takich firmach zaczyna się od zdefiniowania tych potrzeb. Zbudowanie stabilnej firmy i utrzymywanie jej na rynku wymaga innowacyjności. Bez opanowania podstaw wiedzy o biznesie jest to wręcz niemożliwe.
MBA. Kompendium to książka przedstawiająca wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem firmą działającą na trudnym, współczesnym rynku. Autorzy - wykładowcy Darden School działającej przy University of Virginia, jednej z najbardziej prestiżowych uczelni kształcących menedżerów - opisują teorię i praktykę nowoczesnego biznesu. Omawiają wszystkie tematy wykładane na pierwszym roku typowego kursu MBA: marketing, ekonomię, etykę biznesu, przywództwo, strategię i zarządzanie zasobami ludzkimi i skupiają się na wyzwaniach, przed jakimi staje menedżer nowoczesnej firmy.
* Rola przedsiębiorstwa we współczesnej gospodarce
* Etyka nowoczesnego biznesu
* Mikroekonomia i makroekonomia
* Zarządzanie relacjami z klientami
* Definiowanie strategii przedsiębiorstwa
* Zasady rachunkowości w firmie
* Sposoby interpretacji sprawozdań finansowych
* Zarządzanie finansami
* Zawieranie aliansów strategicznych
* Działalność na rynkach międzynarodowych
MBA. Kompendium to lektura obowiązkowa dla każdego menedżera.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 31.03.2009 |