Opis produktu:
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:
- specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
- charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności - produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
- informacja rynkowa - istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 06.11.2013 |