Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
Ilość stron 232 |
- Dostępność niedostępny
-
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - opis produktu:
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego Banałem jest powiedzieć że tę książkę trzeba przeczytać
Peters
Prosimy nie przeszkadzać
Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne przeszkadzajki w harmonijnej melodii Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej z którym przyszło nam podróżować Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów bez względu na to czego akurat w tej chwili pragniesz Ty
Przepraszam czy oni się naprzykrzają
Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący a co za tym idzie nieskuteczny sposób na promocję swojej firmy Jedyne co możesz dzięki niemu osiągnąć to irytacja potencjalnego klienta A klient zirytowany to klient stracony Co w takim razie robić by nie odbierać ludziom czasu a zyskać wiernych zwolenników Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie
Dowiedz się jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW telefonicznych centrów obsługi klienta i auatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż Sprawdź jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców Poznaj nowy typ relacji marketingowych które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą To pozwoli Ci zmienić taktykę i z wkurzonych klientów zrobić zachwyconych znajomych
Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę Teraz małe jest wielkie Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress
W tej książce człowiek którego czasopismo BusinessWeek nazwało
ajwiększym przedsiębiorcą ery informacyjnej wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem przełomowej koncepcji która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób aby konsumenci chętnie je akceptowali
Odwiedź jego blog na wwwsethgodincom
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - o czym jest książka?
Przed Tobą kolejna pozycja książkowa warta uwagi- Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów, od Seth Godin. Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów spełnia wszystkie cechy swojego gatunku, przypadnie więc do gustu nawet tym najbardziej wymagającym czytelnikom. Jeśli zainteresowała Cię ta pozycja, sięgnij po inne tytuły autora- Seth Godin. Nie będziesz żałował! Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów i o wiele więcej tylko na Gandalf.com.pl!
Książka Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Seth Godin. Należy do gatunków: Książki o biznesie, książki o ekonomii, książki o giełdzie, książki o inwestowaniu, książki o marketingu, nauki społeczne. Książka Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów liczy 232 stron.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.