Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego Banałem jest powiedzieć że tę książkę trzeba przeczytać
Peters


Prosimy nie przeszkadzać

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne przeszkadzajki w harmonijnej melodii Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej z którym przyszło nam podróżować Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów bez względu na to czego akurat w tej chwili pragniesz Ty

Przepraszam czy oni się naprzykrzają
Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący a co za tym idzie nieskuteczny sposób na promocję swojej firmy Jedyne co możesz dzięki niemu osiągnąć to irytacja potencjalnego klienta A klient zirytowany to klient stracony Co w takim razie robić by nie odbierać ludziom czasu a zyskać wiernych zwolenników Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie
Dowiedz się jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW telefonicznych centrów obsługi klienta i auatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż Sprawdź jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców Poznaj nowy typ relacji marketingowych które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą To pozwoli Ci zmienić taktykę i z wkurzonych klientów zrobić zachwyconych znajomych

Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę Teraz małe jest wielkie Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress

W tej książce człowiek którego czasopismo BusinessWeek nazwało
ajwiększym przedsiębiorcą ery informacyjnej wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem przełomowej koncepcji która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób aby konsumenci chętnie je akceptowali

Odwiedź jego blog na wwwsethgodincom
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 05.12.2013

RECENZJE - książki - Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

4.5/5 ( 4 oceny )
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0