SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny
  • Płatności Twisto 11.23

Opis produktu:

Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego Banałem jest powiedzieć że tę książkę trzeba przeczytać
Peters


Prosimy nie przeszkadzać

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne przeszkadzajki w harmonijnej melodii Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej z którym przyszło nam podróżować Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów bez względu na to czego akurat w tej chwili pragniesz Ty

Przepraszam czy oni się naprzykrzają
Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący a co za tym idzie nieskuteczny sposób na promocję swojej firmy Jedyne co możesz dzięki niemu osiągnąć to irytacja potencjalnego klienta A klient zirytowany to klient stracony Co w takim razie robić by nie odbierać ludziom czasu a zyskać wiernych zwolenników Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie
Dowiedz się jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW telefonicznych centrów obsługi klienta i auatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż Sprawdź jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców Poznaj nowy typ relacji marketingowych które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą To pozwoli Ci zmienić taktykę i z wkurzonych klientów zrobić zachwyconych znajomych

Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę Teraz małe jest wielkie Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress

W tej książce człowiek którego czasopismo BusinessWeek nazwało
ajwiększym przedsiębiorcą ery informacyjnej wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem przełomowej koncepcji która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób aby konsumenci chętnie je akceptowali

Odwiedź jego blog na wwwsethgodincom
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 05.12.2013

RECENZJE - książki - Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 4 oceny )
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: