książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Wiek XXI przyniósł ze sobą zmiany w otoczeniu szkół wyższych, wynikające m.in.z niekorzystnych tendencji demograficznych, przemian w sposobach finansowania uczelni, procesów globalizacyjnych, dynamicznego rozwoju technologicznego
i informacyjnego oraz przemian w potrzebach i oczekiwaniach kandydatów na studia.
Naturalną konsekwencją rozwoju rynku szkół wyższych jest konieczność zmian w orientacji marketingowej tych instytucji. Zmiany te obejmują nie tylko potrzebę dostosowania wykorzystywanych instrumentów do pojawiających się wyzwań, ale także zmianę postrzegania roli marketingu w uczelniach.
Książka, którą oddajemy do rąk czytelników podejmuje próbę odpowiedzi na pytania związane z aktualnymi kierunkami rozwoju marketingu w szkołach wyższych.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 07.01.2013 |