Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing w szkole wyższej

Przemiany w orientacji marketingowej

książka

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Wiek XXI przyniósł ze sobą zmiany w otoczeniu szkół wyższych, wynikające m.in.
z niekorzystnych tendencji demograficznych, przemian w sposobach finansowania uczelni, procesów globalizacyjnych, dynamicznego rozwoju technologicznego
i informacyjnego oraz przemian w potrzebach i oczekiwaniach kandydatów na studia.

Naturalną konsekwencją rozwoju rynku szkół wyższych jest konieczność zmian w orientacji marketingowej tych instytucji. Zmiany te obejmują nie tylko potrzebę dostosowania wykorzystywanych instrumentów do pojawiających się wyzwań, ale także zmianę postrzegania roli marketingu w uczelniach.

Książka, którą oddajemy do rąk czytelników podejmuje próbę odpowiedzi na pytania związane z aktualnymi kierunkami rozwoju marketingu w szkołach wyższych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 07.01.2013

RECENZJE - książki - Marketing w szkole wyższej, Przemiany w orientacji marketingowej

4.6/5 ( 7 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0