Opis produktu:
Internet stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych w celu promocji marki, usługi czy produktu. Oferuje wiele nowych możliwości docierania do przyszłych i obecnych klientów, reagowania na zapytania mediów, prowadzenia badań rynku, poszukiwania nowych rynków eksportowych, organizowania grup fokusowych, zasięgania porad i konsultowania technik działania z innymi specjalistami od marketingu czy po prostu znalezienia dostawcy baloników na najbliższą kampanię promocyjną nowego produktu.Możliwości są nieograniczone, trzeba jednak wiedzieć, co i w jaki sposób chce się osiągnąć. W swej przeglądowej książce Simon Coł/in podaje wszystkie najnowsze informacje, niezbędne do zrozumienia nowych narzędzi marketingu i posługiwania się nimi. Ostrzega przed czyhającymi w Internecie pułapkami i podkreśla zalety korzystania z Sieci. Publikacja ta stanowi niezbędny punkt wyjścia dla wszystkich, którzy planują rozpoczęcie działalności lub zaktualizowanie sposobu prowadzenia działań marketingowych.
W Marketingu w Sieci zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu.
Simon Collin pisuje artykuły do prasy i jest ekspertem w dziedzinie działalności gospodarczej w Sieci. Nakładem wydawnictwa Wiley ukazały się także dwie inne książki jego autprstwa - Business-to-Business BibIe i E-commerce.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Felberg |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 11.05.2006 |