Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Marketing w nowoczesnej opiece zdrowotnej

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Głównym celem pracy jest diagnoza możliwości wykorzystania wybranych reguł i narzędzi marketingowych w działalności podmiotów opieki zdrowotnej na tle przemian systemowych. Ramy niniejszego opracowania nie pozwalają na szerokie ujęcie marketingu placówek ochrony zdrowia wszystkich typów i w odniesieniu do wszelkich gremiów odbiorców. Rozważania zawęża ono zatem do zastosowań marketingu w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej w relacji do finalnych beneficjentów usług medycznych (pacjentów). Bezpośrednimi przesłankami podjęcia tej tematyki są zmiany zachodzące zarówno w podaży usług zdrowotnych jaki i popycie na nie.
Oddając tę książkę do rąk Czytelników, mam nadzieję, że będą nimi zarówno teoretycy jak i praktycy marketingu w opiece zdrowotnej. Ufam również, że za przyczyną jej lektury umocni się percepcja samego marketingu w sektorze ochrony zdrowia jako dziedziny służącej ludziom i zaspokajaniu ich potrzeb.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Szczeciński
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 26.02.2007

RECENZJE - książki - Marketing w nowoczesnej opiece zdrowotnej

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0