Marketing w nowoczesnej opiece zdrowotnej
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Głównym celem pracy jest diagnoza możliwości wykorzystania wybranych reguł i narzędzi marketingowych w działalności podmiotów opieki zdrowotnej na tle przemian systemowych. Ramy niniejszego opracowania nie pozwalają na szerokie ujęcie marketingu placówek ochrony zdrowia wszystkich typów i w odniesieniu do wszelkich gremiów odbiorców. Rozważania zawęża ono zatem do zastosowań marketingu w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej w relacji do finalnych beneficjentów usług medycznych (pacjentów). Bezpośrednimi przesłankami podjęcia tej tematyki są zmiany zachodzące zarówno w podaży usług zdrowotnych jaki i popycie na nie.Oddając tę książkę do rąk Czytelników, mam nadzieję, że będą nimi zarówno teoretycy jak i praktycy marketingu w opiece zdrowotnej. Ufam również, że za przyczyną jej lektury umocni się percepcja samego marketingu w sektorze ochrony zdrowia jako dziedziny służącej ludziom i zaspokajaniu ich potrzeb.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 26.02.2007 |