Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć do sprzedaży produktów i usług

książka

Wydawnictwo GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka przedstawia Internet jako skuteczne, pełne nieznanych do tej pory możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów. Celem autorów było zademonstrowanie wyzwań, które stawia współczesnym firmom stosunkowo nowe medium jakim jest Internet. Przedstawiają także możliwości i narzędzia, które daje sieć, a które mogą uzupełnić i wspomóc klasyczne strategie marketingowe. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, wprowadzających czytelnika w zagadnienia związane z Internetem, oraz kilku dodatków zawierających praktyczne informacje potrzebne do podłączenia, korzystania z Internetu, poszukiwania w nim informacji oraz korzystania z portali i wortali, dodatkowo wzbogacone adresami ciekawych miejsc w sieci. Każdy rozdział kończy się listą pytań sprawdzających pozwalających zidentyfikować obszary wymagające dodatkowej pracy.
Przekład: Aleksandra Kania, tytuł oryg.: Cybermarketing. How to use the Internet to Market Your Goods and Services
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 09.06.2006

RECENZJE - książki - Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć do sprzedaży produktów i usług

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0