Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć do sprzedaży produktów i usług
książka
Wydawnictwo GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka przedstawia Internet jako skuteczne, pełne nieznanych do tej pory możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów. Celem autorów było zademonstrowanie wyzwań, które stawia współczesnym firmom stosunkowo nowe medium jakim jest Internet. Przedstawiają także możliwości i narzędzia, które daje sieć, a które mogą uzupełnić i wspomóc klasyczne strategie marketingowe. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, wprowadzających czytelnika w zagadnienia związane z Internetem, oraz kilku dodatków zawierających praktyczne informacje potrzebne do podłączenia, korzystania z Internetu, poszukiwania w nim informacji oraz korzystania z portali i wortali, dodatkowo wzbogacone adresami ciekawych miejsc w sieci. Każdy rozdział kończy się listą pytań sprawdzających pozwalających zidentyfikować obszary wymagające dodatkowej pracy.Przekład: Aleksandra Kania, tytuł oryg.: Cybermarketing. How to use the Internet to Market Your Goods and Services
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 09.06.2006 |