Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing w internecie

książka

Wydawnictwo Akademia Ekonomicza w Poznaniu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W publikacji podjęto próbę ukazania specyfiki złożoności przedsięwzięć realizowanych w przestrzeni technologii internetowych. W poszczególnych rozdziałach zaprezentowano rozważania dotyczące m.in. wskazania różnic miedzy marketingiem tradycyjnym a internetowym, internetowych przedsięwzięć z zakresu reklamy, promocji, public relations, zagrożeń i ochrony bezpieczeństwa marketingu internetowego, prezentacji technologii internetowych jako platformy działań prorynkowych przedsiębiorstwa.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Akademia Ekonomicza w Poznaniu
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 26.02.2007

RECENZJE - książki - Marketing w internecie

4.6/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0