Marketing sportu - Andrzej Sznajder - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing sportu (miękka)

  • Promocja
    image-promocja
przeczytaj fragment

książka

Marketing sportu - opis produktu:

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Książka Marketing sportu pochodzi z wydawnictwa PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Autorem książki jest Andrzej Sznajder. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Marketing sportu liczy 316 stron. Jej wymiary to 165x235. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Andrzej Sznajder - przeczytaj też

RECENZJE - Książka - Marketing sportu

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.7/5 ( 12 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    2
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: