Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu. Ich celem było rozpoznanie warunków nawiązania współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, porównanie cech zachowań i oczekiwań tych podmiotów, a także zachowań konsumentów i internautów uczestniczących w akcjach społecznych.Niniejsza książka prezentuje wyniki tego badania w czterech rozdziałąch:marketing społeczny w praktyce organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw,marketing wspólnej sprawy (cause marketing),programy społeczne â instrumenty cause marketingu,cause marketing w Internecie.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 12.03.2013 |