Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

książka

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu. Ich celem było rozpoznanie warunków nawiązania współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, porównanie cech zachowań i oczekiwań tych podmiotów, a także zachowań konsumentów i internautów uczestniczących w akcjach społecznych.Niniejsza książka prezentuje wyniki tego badania w czterech rozdziałąch:marketing społeczny w praktyce organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw,marketing wspólnej sprawy (cause marketing),programy społeczne â instrumenty cause marketingu,cause marketing w Internecie.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 12.03.2013

RECENZJE - książki - Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

4.4/5 ( 9 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1