Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing - przewodnik

książka

Wydawnictwo WSIIZ
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Opracowanie zostało przygotowane przez pracowników Katedry Marketingu Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im L. Koźmińskiego w Warszawie. Stanowi ono materiał pomocniczy do studiowania marketingu dla studentów studiów dziennych i zaocznych. W jego przygotowaniu uwzględniono wieloletnie doświadczenia dydaktyczne zespołu Katedry. Z merytorycznego punktu widzenia problematyka opracowania nawiązuje do klasycznych ujęć wykorzystywanych w wielu podręcznikach z zakresu marketingu. Nowatorskie jest natomiast ujęcie metodyczne.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: WSIIZ
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Marketing - przewodnik

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0