Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.

Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług.

Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 25.03.2013

RECENZJE - książki - Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

4.4/5 ( 9 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0